tromaktiko: Σχετικά με τις εισπρακτικές εταιρίες

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Σχετικά με τις εισπρακτικές εταιρίες



Συμφωνώ απολύτως και εχω να προσθέσω κάτι ακομη που θεωρώ πολυ σημαντικό. Σύμφωνα με τον νόμο λοιπόν...(αφορά: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/blog-post_2308.html)
οι τηλεφωνήτριες των εισπρακτικών εταιρειων εχουν υποχρέωση να πιστοποιήσουν την ταυτοπροσωπία αυτου με τον οποιο συνομιλούν στο τηλέφωνο, γιαυτο και επιμένουν να τους
επιβεβαιώσετε καποια στοιχεία σας οπως π.χ. το πατρώνυμο. Αν εσείς τους πειτε κάποιο αλλο πατρώνυμο, εκτος του πραγματικού,τοτε θα σας ζητήσουν συγνωμη και θα κλείσουν το τηλέφωνο. Εγω μεχρι τώρα εχω αλλάξει το ονομα του πατέρα μου καμια 10ρια φορές. Και πάντα πιάνει. Αλλες φορές πάλι οταν εχω όρεξη και μου ζητούν να τους πω μια ημερομηνία κατάθεσης αρχίζω και τους λέω την Κοκινοσκουφιτσα η τα τα 3 γουρουνάκια μεχρι που βαριούνται και με ρωτούν κάποια στιγμη αν ειρωνεύομαι οποτε τους λεω:"Σας πηρε πολυ χρόνο αλλα τελικά το καταλάβατε." και μου κλεινουν το τηλέφωνο. Η οταν με απειλούν οτι θα ενημερώσουν την τράπεζα για την συμπεριφορά μου ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΩ:"Α ωραία και η θεία Τραπεζα θα με κάνει ντα;;;" Αλλα είπαμε αυτα όταν υπάρχει ορεξη για πλακά... διαφορετικά στείλτε τους στο διαολο κι ακομα παραπέρα.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!