tromaktiko: Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα μας



Καθόμουν στην παραλία σήμερα και σκεφτόμουν την κατάντια της Ελλάδας. Είμαι εκπαιδευτικός του οποίου μόλις του μείωσαν 100 ευρώ το μήνα.
Τον επόμενο μήνα θα μειωθεί – με αναδρομική ισχύ – το επίδομα κινήτρου άρα -50 ευρώ το μήνα. Θέλω να είμαι αισιόδοξος και να σκέφτομαι πως στο ενιαίο δεν θα έχω άλλη μείωση. Άντε λοιπόν να πω πως εμείς οι κακοί Δημόσιοι Υπάλληλοι φταίμε για τα δεινά του τόπου. Να πω λοιπόν πως εύχομαι οι μειώσεις στις οποίες! υπόκεινται όλοι οι δημόσιοι να πιάσουν τόπο! Ευχή χωρίς αντίκρισμα. Γιατί; Χωρίς την αγοραστική δύναμη των δημοσίων δεν πρόκειται πότε να αναπτυχθεί η χώρα. Χωρίς να ξοδεύει ο Έλληνας, ΦΠΑ το κράτος δεν θα παίρνει.
Και έρχομαι να πω πως παρ’όλα τα μέτρα, συμπονώ τον Πρωθυπουργό μας, κ. Γεώργιο Παπανδρέου –να σημειώσω πως μέχρι τώρα ΠΑΣΟΚ δεν έχω ψηφίσει στη ζωή μου. Γιατί; Ο άνθρωπος φαίνεται πως είναι ΧΑΖΟΣ! Δεν ξέρει τι κάνει! Κυριολεκτικά! Από τα λεφτά υπάρχουν, στο μνημόνιο. Από το ή μεσοπρόθεσμο ή τέλος πάει σε τρίτο δάνειο…..Ότι του πουν κάνει ο αξιολύπητος. Είναι απλά θιασώτης των Αμερικανο –Ευρωπαϊκών διαταγμάτων – εντολών. Είναι κρίμα, γιατί είναι ένας χαζούλης άνθρωπος που τον εκμεταλλεύονται.
Από την άλλη, έχουμε μια βουλή, που ο λαός ποτέ δεν της έδωσε το δικαίωμα να νομοθετήσει αυτά τα τερατουργήματα, που προστατεύεται από χιλιάδες αστυνομικούς όπως και οι τράπεζες, τη στιγμή που τα σπίτια σε όλη την Ελλάδα ρημάζονται από κλέφτες. Και έχεις τους αλήτες δημοσιογράφους να καυχώνται πως μειώθηκαν οι ληστείες στις τράπεζες και πως δουλεύει καλά η Αστυνομία.
Η αστυνομία πάλι στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη δουλεύει μια χαρά. Υποθέτω. Στο νησί μου, δεν έχουν βενζίνη να βγουν προς τα έξω (ο κολλητός μου εργάζεται εκεί) δεν έχουν ιδέα πώς να σημαδεύουν (έχουν χρόνια να τους πάνε σε πεδίο βολής) – και πριν πει κανείς κάτι για το τελευταίο, προτιμώ κάποιον που ξέρει που στοχεύει παρά κάποιος που απλά πυροβολεί και όπου πάει η σφαίρα.
Επειδή τα έχω μπερδέψει όλα στο μυαλό μου, τέλος θα θελα να μιλήσω για τους συνδικαλιστές μου, τους εκπαιδευτικούς. Κανένας μέχρι σήμερα δεν βγήκε να μιλήσει για ότι γίνεται. Οι εφοριακοί απλά έδειξαν με το χέρι – και βλέπουμε όλοι ότι δεν τους αγγίζει. Οι δικοί μας οι τάχα αριστεροί θα πουν πως πρέπει να κάνεις μια απεργία τον Οκτώβρη, μια τον Δεκέμβρη, μια τον Μάρτιο και τέλος (όπως κάθε χρόνο).
Λυπάμαι ειλικρινά για την κατάντια της Ελλάδας. Όσο όμως η νομιμοποιημένη δικτατορία παραμένει στην εξουσία, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα στην Ελλάδα μας. Η 17Ν απέδειξε πως ήταν το αριστερό χέρι του ΠΑΣΟΚ. Στόχοι η ΝΔ και Αμερικανοί. Γιατί αμερικανοί; Απλά το ΠΑΣΟΚ ιδρύθηκε από τους Αμερικανούς (100.000.000 δρχ πήρε αυτός ο αείμνηστος Παπανδρέου) και για να μπορούν να περάσουν σκληρά μέτρα στην χώρα μας, έπρεπε να έχουν και απώλειες ώστε να τα δικαιολογήσουν. Ο Ξηρός έτυχε απλά να έχει όλα τα κλειδιά από όλες τις γιάφκες. 20 χρόνια δεν μπορούσαÎ! ½ να τους πιάσουν και απλά έτυχε….. Βλέπε ταλιμπαν!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!