Σχετικά με το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε στις ηλεκτρικές συσκευές που αγόρασες από το εν λόγω κατάστημα. Πολύ κακώς που σου είπαν να πας για εγγύηση στην κατασκευάστρια εταιρεία καθώς η απόδειξή που σου έχουν κόψει αποτελεί ...
δεσμευτικό έγγραφο για την υποστηριξη καλής λειτουργίας. Με άλλα λόγια , ο κάθε πωλητής ειναι υποχρεωμένος να επισκευάζει κάθε προιόν που πουλάει και οχι να μεταβιβάζει την ευθύνη σε 3ον. Ο λόγος , αυτος ακριβώς , να μην πωλούνται προιόντα 3ης κατηγορίας και μετά να αποποιούνται κάθε ευθύνη. Την επόμενη φορά λοιπόν , να αρνηθεις να το στείλεις εσύ στην αντιπροσωπεία αλλά να ζητήσεις αναστροφή πώλησης....
Αναγνώστης