tromaktiko: Αναγραφόμενη τιμή φαρμάκου

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Αναγραφόμενη τιμή φαρμάκου



Εχθες αγορασα ενα φαρμακετικο σκευασμα (ρινικο βοηθημα)απο φαρμακειο εκτος Αθηνων με τιμη διαφορετικη απο αυτη που αναγραφονταν επανω στο κουτι και φυσικα ποιο ακριβα!

Το ποσο ηταν αμελειτεο (0,50 ευρω).
Στην ερωτηση μου η ευγενεστατη υπαληλος μου ειπε οτι οι τιμες των φαρμακων καθοριζονται καθε φορα διαφορετικα!

Με βαση τον τιμοκαταλογο του ιουλιου το σκευασμα ειχε οντος πιο ακριβα ! Δηλαδη την τιμη που μου χρεωσεε! Δηλαδη αν ηταν ποιο φτηνο θα μου χρεωνε λιγοτερα απ'οτι αναγραφοταν επανω?
Δεν νομιζω!
Επειτα αφου το ειχε ειδη πληρωσει για να το πωλησει με καποιο κερδος (χ) τοτε τι...θα εχανε κιολας?
Ποιος εχει δικιο απο τους δυο μας? Ποσο επρεπε να το πληρωσω εγω?

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!