tromaktiko: Επιστροφή φόρου...Πότε;

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Επιστροφή φόρου...Πότε;



Κύριοι των οικονομικών τι γίνεται; Ετοιμάζεται τα νέα χαράτσια και δεν έχετε τελειώσει με τις επιστροφές ακόμα; Σήμερα...
πήγα στην εφορία να δω αν έχει εκκαθαριστεί η δήλωση μου μετά από τον έλεγχο που μου έχει γίνει εδώ και 3 μήνες…. Η απάντηση της υπαλλήλου ήταν «κύριε έχουμε μείνει 2 άτομα και όσο μπορούμε βγάζουμε» και στην ερώτηση μου μετά «σε πόσο καιρό να υπολογίζω να έρθει» η απάντηση ήταν «δεν ξέρω κύριε έχουμε μείνει 2 άτομα εδώ και τα κάνουμε όλα…» Κύριοι των Οικονομικών αν θέλετε να το κλείσετε το μαγαζί κάντε το μια και έξω….δεν είναι ανάγκη να ξεφτιλίζεστε σιγά σιγά…διώξατε και τους συμβασιούχους που βγάζανε δουλεία(από ότι φαίνεται) σε αντίθεση με τους μόνιμους που ψάχνονται να βγούνε στην σύνταξη για να γλιτώσουν (όπως μου είχε πει η υπάλληλος που πριν 3 μήνες έκανε τον έλεγχο της δήλωσης μου «φεύγω να γλιτώσω, όσο κάτσω θα βγάλω ότι μπορώ αλλά έτσι όπως τα κάνανε ας τα λουστούνε» …) Η ξεφτίλα σας συνεχίζεται….. έως που όμως;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!