tromaktiko: Απάντηση της εταιρίας, στην καταγγελία για Κωτσόβολο

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Απάντηση της εταιρίας, στην καταγγελία για Κωτσόβολο



Με αφορμή την πρόσφατη διαμαρτυρία αναγνώστη σας, Καταγγελία για Κωτσόβολο
σχετικά με την...
επισκευή ενός φορητού υπολογιστή TOSHIBA, θα θέλαμε να κάνουμε την παρακάτω διευκρίνιση:

 Κάθε καταναλωτής που επιθυμεί να επωφελείται των προνομίων που του παρέχει η επεκταμένη εγγύηση Total Support της Κωτσόβολος, υπογράφει πάντα με δική του θέληση μία σύμβαση η οποία περιέχει όλους τους όρους των εξαιρέσεων της συγκεκριμένης υπηρεσίας. Πιο συγκεκριμένα, ο όρος 6 της σύμβασης αυτής αναφέρει ότι η υπηρεσία του Total Support δεν περιλαμβάνει οποιαδήποτε ζημία ή μηχανική βλάβη προκλήθηκε από αμέλεια του χρήστη, κακή χρήση ή χρήση αντίθετη με τους κανόνες των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Στην παρούσα περίπτωση λοιπόν, ο συγκεκριμένος φορητός υπολογιστής TOSHIBA, εισήλθε τον Αύγουστο του 2011 στο επισκευαστικό κέντρο της εταιρείας Κωτσόβολος, με βλάβη υπερθέρμανσης. Κατά τη διάρκεια της επισκευής του διαπιστώθηκαν τα παρακάτω: - το τροφοδοτικό ήταν κομμένο και πιασμένο με μονωτική ταινία - τα pins του card reader είχαν καταστραφεί - το wi-fi modem είχε εισχωρήσει εντός μηχανήματος Εξ’ αιτίας λοιπόν της προφανούς κακής χρήσης της συσκευής, κάτι το οποίο αναφέρεται ρητά άλλωστε στους όρους του συμβολαίου, αποφασίστηκε να μην καλυφθεί η επισκευή της βλάβης στα πλαίσια της υπηρεσίας Total Support και δόθηκε στον πελάτη εκτιμώμενο κόστος επισκευής. Παρότι τέτοιου είδους καταγγελίες δεν τιμούν την ιδιαίτερα μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν όλοι οι άνθρωποι της SUPPORT 360 και της Κωτσόβολος καθημερινά, εμείς θα συνεχίσουμε δυναμικά για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση όλων των καταναλωτών μας.

Με εκτίμηση,
Γ. Κ.
Service Development Manager Dixons South East Europe
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!