tromaktiko: Απάντηση σε: "Ελληνική ισότητα σε παιδεία και μόρφωση"

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Απάντηση σε: "Ελληνική ισότητα σε παιδεία και μόρφωση"



Απαντηση στο "Ελληνική ισότητα σε παιδεία και μόρφωση" Θα ήθελα να εξηγήσω στον αναγνώστη πως φέτος τα 8800 μόρια είναι ένας μέτριος βαθμός, και αυτό δεν το υποστηρίζω επειδή το έχω καταφέρει εγώ αλλά όλοι οι συνομήλικοι μου που ασχολούνται με τις πανελλήνιες υποστηρίζουν... Πόσο για κάποιους που ίσως να μην κάνουν φροντιστήρια είτε για οικονομικούς είτε για άλλου είδους λόγους... Και βέβαια δεν περίμενα να μπω σε μια τόσο καλή σχολή στα Ιωάννινα όσο και αν το ήθελα... Ίσως με το κείμενό μου να μην κατάλαβε τι ακριβώς ήθελα να εκφράσω... Ήθελα να καταγγείλω το γεγονός ότι μπήκαν σε πολύ καλές σχολές [συμπεριλαμβανόμενη και η παραπάνω] άτομα με πολύ χαμηλή βαθμολογία επειδή είχαν το πλεονέκτημα να ανήκουν στην ειδική περίπτωση των πολύτεκνων... Και ακόμα χειρότερο αφήνοντας απ' έξω εξεταζόμενους με πολύ μεγαλύτερη βαθμολογία [δεν με κατατάσσω σε αυτούς] και ακριβώς τα ίδια πλεονεκτήματα... Αν εγώ βλέποντας να μπαίνουν άτομα σε σχολή που και εγώ έχω δηλώσει με λιγότερα μόρια, ενοχλούμαι, τι γίνεται με τους μαθητές που ήταν πολύτεκνοι και είχαν πολύ μεγαλύτερη βαθμολογία; Το μόνο που θέλω να εκφράσω είναι η δυσαρέσκεια για το φετινό σύστημα εισαγωγής των εξεταζόμενων στα πανεπιστήμια και στις τεχνολογικές σχολές, πράγμα το οποίο εμείς οι μαθητές το είχαμε κατακρίνει από την αρχή της ψήφισής του και τώρα έχουμε δικαιωθεί αφού βλέπουμε τα λάθη που γίνονται...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!