tromaktiko: Πληρωμή δαπανών εκτάκτων εξετάσεων από το ΙΚΑ

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Πληρωμή δαπανών εκτάκτων εξετάσεων από το ΙΚΑ



Διάβασα τις προϋποθέσεις που πρεπει να υπάρχουν για να πιστωθεί ο λογαριασμός μου απο έξοδα ιατρικών εξετάσεων απο το ΙΚΑ.  Αναφέρουν οτι τα χρήματα που εχεις καταβάλει για εξετάσεις (για τα οποία δεν ρωτούν που θα τα βρεις, ή δανειστείς) θα τα πάρεις οχι μέσα στις ημερομηνίες που δίνει το ΙΚΑ δηλαδή 1 και 15 κάθε μήνα αλλά οπως μου ειπε ο υπάλληλος του ΙΚΑ σε δυο μήνες γιατι δεν υπάρχει αλλος υπάλληλος εκτος απο αυτον για να διεκπεραιώσει  τις διαδικασίες. Τελικά τα χρήματα που δανείστηκα που χωρίς αυτα δεν θα γινοταν η επιγουσα εξεταση της συζυγου μου. Πότε θα τα επιστρέψω. Στις ασφαλιστικές μου εισφορές ειμαι συνεπέστατος. Συμπέρασμα οτι μονο εμείς πρέπει να είμαστε συνεπείς. Δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να δωσει λύση στην έλλειψη προσωπικού στο τμημα παροχών στο ΙΚΑ Σαλαμίνας?

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!