tromaktiko: Μπράβο στο προσωπικό της εταιρείας!

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Μπράβο στο προσωπικό της εταιρείας!



Στις 4 Αυγούστου πραγματοποίησα μια μονοήμερη εκδρομή στην Αίγινα για εξόφληση λογαριασμών ΕΥΔΑΠ και για μια γρήγορη βουτιά. 5.45 έκλεισα εισιτήρια επιστροφής με την...
ANES – Αγ. Νεκτάριος για 6.15 … Επιβιβάστηκα και το ταξίδι ήταν υπέροχο.

10 λεπτά πρίν αράξει το καράβι στον Πειραιά 7.40 ετοίμασα την τσάντα μου για να αποβιβαστώ στο λιμάνι και συνειδητοποιώ ότι η φωτογραφική μου μηχανή αξίας 350€ δεν είναι στην τσάντα.

Με πιάνει το παράπονο και προσπαθώ να θυμηθώ τι έγινε.. Μέχρι και τον γκισέ της ANES στην Αίγινα την θυμάμαι να την έχω στα χέρια μου. Μόλις αποβιβάστηκα κάλεσα τον γκισέ αλλά είχε κλείσει καθώς ήταν το τελευταίο δρομολόγιο αυτό που είχα επιβιβαστεί.

Την επόμενη μέρα το πρωί ξανακαλώ και το σηκώνει μια συμπαθέστατη κοπέλα. Της λέω τα καθέκαστα. Με ήρεμο τόνο μου λέει : «εδώ την έχεις αφήσει, την έχουμε κρατήσει». Δεν πίστευα στα αυτιά μου. Μέσα στην μνήμη της φωτογραφικής μου έχω φωτογραφίες του 10μηνου γιού μου από τον 6ο μήνα έως σήμερα. Φωτογραφίες που δεν ξαναβγαίνουν…

Είπα στην κοπέλα ότι δεν είναι για την φωτογραφική.. μπορεί να την κρατήσει αρκεί να πάρω την μνημούλα από μέσα.. Γέλασε και μου είπε ότι δεν υπάρχει περίπτωση για κάτι τέτοιο…

Ζήτησα να στείλω έστω ένα ποσό για το «εύρημα» για την καλοσύνη και την τιμιότητα τους. Επίσης ευγενικά ακατάδεκτη και σε αυτό.

Φρόντισε να την βάλει σε φάκελο και να την στείλει με το τελευταίο δρομολόγιο της ANES - Αγ. Νεκτάριος σήμερα 5 Αυγούστου και την περιμένω πώς και πώς.

Φυσικά από εδώ και μπρος μόνο ANES… Έτσι γιατί είναι «οκ» και τίμιοι … Α.. και 2€ περίπου φθηνότεροι από τις άλλες εταιρίες στο ατομικό και άλλο τόσο στο όχημα…(στο σύνολο βγαίνει καλή διαφορά).

Υπάρχουν τίμιοι άνθρωποι ακόμα και τυχαίνει να είναι ΕΛΛΗΝΕΣ… Το λέω αυτό διότι πριν 3 χρόνια στο Παρίσι ξέχασα την βαλιτσούλα με την φωτογραφική μου μηχανή αξίας 500€ σε ταμείο πασίγνωστου καταστήματος ρούχων του Παρισιού καθώς πλήρωνα και πριν βγω από το κατάστημα το αντιλαμβάνομαι και επιστρέφω .. Φυσικά όλοι έκαναν τους «Γάλλους» .. Δεν είδαν καμία βαλιτσούλα με φωτογραφική…
Γι αυτό να μην πείθεται κανείς από τις κακές ξένες γλώσσες ότι ο Έλληνας είναι λαμόγιο… Λαμόγια είναι αυτοί…

Καλό καλοκαίρι...
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!