tromaktiko: Η αρρώστεια των Ελλήνων είναι ο τζόγος

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Η αρρώστεια των Ελλήνων είναι ο τζόγος



Τις κρίσιμες μέρες που διανύουμε το φαινόμενο του αρρωστημένου τζόγου εχει αυξηθεί επικίνδυνα...εκατομμυρια απογοητευμενοι πολίτες προσπαθουν να βρουν ενα οικονομικό αποκούμπι περνώντας ώρες ατέλειωτες στα καζινο, στα προπο και στο ιντερνετ...
Ιδιαίτερα τα ιντερνετικα παιχνιδια απασχολουν την πλειοψηφια των παικτων, οι οποιοι ελπιζουν οτι θα πιασουν την καλη παίζοντας στο διαδίκτυο ειτε πόκερ, ειτε ρουλέτα, ειτε διαφορα αλλα τυχερα παιχνιδια.. Θύμα της καταστροφικής μανίας των ιντερνετικων παιχνιδιων ειμαι κ εγω, ένας απλός βιοπαλαιστής. Δουλεύω ασταματητα, αλλα δυστυχώς ολοσ ο ιδρώτας που σπαταλω δεν εχει αντικρισμα...Πολύ απλα γιατι μεχρι και το τελευταιο μου ευρω το χαραμιζω στα παιχνιδια του διαδικτυου...Εχω ενα μαγαζι και παλευω να το κρατησω ανοιχτο με νυχια και με δοντια. Νομίζω ο φαντασμένος οτι τζογαροντας θα αποκτησω κερδη και θα ενισχυσω οικονομικα την επιχειρηση (που σε λιγο θα βαλει λουκετο) η κριση εχει φτασει στο αποκορύφωμα της, αλλα δυστυχώς οι διαφημισεις υποστήριξης των τυχερων παιχνιδιων πολλαπλασιάζονται με ταχείς ρυθμούς...Αυτή η κατηφορα πρεπει να σταματησει...Η πολιτικη ηγεσια πρεπει να παρει αμεσα δραστικα μετρα...πρεπει να ψηφιστει νομος απαγορευσης ολων αυτων των καταραμενων παιχνιδιων, πρεπει να μπει λουκετο σε ολα τα καζινο...Γνωριζω οτι στη δικη μου δυσχερη θεση βρισκονται χιλιαδες συμπολιτες, επομενως μιλω εκ μερους και εκεινων..Ειναι φορες που, τρελαμενος απο την υπερβολικη χασουρα και αφραγκια φτανω στο σημειο να επικαλεστω το θεο, πραγμα που θεωρειται βλασφημια.το ξερω, αλλα εχω φτασει στον πατο...Δεν υπαρχει καποιος να με σωσει απο τον πνιγμο? Συγγνωμη γι αυτα που αναφερω, μπορει να με πρνατε για παραφρονα...δεν ειμαι ομως, απλα εχω αηδιασει με ολη αυτη την αθλια κατασταση που βιωνει η χωρα μας...Δυστυχως η ζημια που εχω υποστει απο το τζογο με ωθει στην επιθετικοτητα και τη νευρικοτητα...νιωθω οτι για τη χασουρα μου φταινε ολοι...στην πραγματικοτητα ομως εγω ειμαι αποκλειστικα ο υπευθυνος....Δε θα σας κουρασω αλλο, απλως ελπιζω οτι καποια μερα θα αποκτησω παλι την αξιοπρεπεια μου και θα ατενιζω το μελλον με το κεφαλι ψηλα...Αρκει οι ιθυνοντες να δωσουν λυση...τωρα...

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!