tromaktiko: Συγχαρητήρια για την κοινωνική προσφορά της κατασκήνωσης του Δήμου Αθηναίων

Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

Συγχαρητήρια για την κοινωνική προσφορά της κατασκήνωσης του Δήμου Αθηναίων



Eίμαι συνταξιούχος εκπαιδευτικός και επι σειρά ετών έστελνα τα παιδιά μου και τώρα τα εγγόνια μου στην κατασκήνωση του...
Δήμου της Αθήνας στον Άγιο Ανδρέα στη Νέα Μάκρη. Στην επίσκεψη μου φέτος διαπίστωσα μια καθαριότητα υποδειγματική, ενα προσωπικό ήρεμο και εξυπηρετικό, πολύ περιποιημένους κήπους και μια αντιδήμαρχο χαμογελαστή και οικεία (εδώ βεβαια θελω να πω οτι και ο περυσινος αντιδημαρχος ηταν το ιδιο καλος κ εξυπηρετικός). Ένας πολύ ευγενικός υπάλληλος μετά απο κουβέντα που είχαμε, με ξενάγησε στο χώρο της κουζίνας , όπου είδα τέτοια λάτρα και καθαριότητα , μάγειρες πεντακάθαρους και σερβιτόρες καθαρές και περιποιημένες που μου έκανε εντύπωση! Ο εγγονός μου περνάει πολυ καλά , τρώει ακομα καλύτερα και κέρδισε και το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου με το θάλαμο του. Όπως έμαθα , στέλνουν καθημερινά φαγητό και στους φτωχούς και άστεγους της Αθήνας , καθώς τους εχουν αναλάβει μαζι με την εκκλησία! Θέλω να πω ενα μεγάλο μπράβο στους δημοτικούς άρχοντες της Αθήνας που σε πείσμα των καιρών και των οικονομικών δυσκολιών , εξακολουθούν να προσφέρουν στο φτωχό κοσμάκη κοινωνικές υπηρεσίες και στηρίζουν την ελληνική οικογένεια την ωρα που οι ξενόφερτοι κουτόφραγκοι που μας υποδούλωσαν οικονομικά (εν γνώση μας!!) θέλουν να πάρουν απο το φτωχό λαο έστω και αυτα τα λίγα που του προσέφεραν.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!