Θα ήθελα να σχολιάσω τη συμπεριφορά του Πλαίσιο, όσον αφορά στη μέριμνα που δείχνουν για τους πελάτες τους.
Έχοντας αγοράσει από το εν λόγω κατάστημα ένα pda (eten glofiish X600) πριν μερικά χρόνια, ήρθε η ώρα να αλλάξω τη μπαταρία του. Η απάντηση που πήρα ήταν συνοπτικά: Δεν φέρνουμε πια αυτό το μοντέλο (λογικό, μιας και είναι παλιό, αλλά αδιάφορο για μένα που θέλω απλά μία μπαταρία συμβατή για αυτό...)Δεν έχουμε stock από μπαταρίες και δεν φέρνουμε για μοντέλα που δεν πουλάμε (φαντάζομαι πως τους ενδιαφέρει μόνο το ότι ΤΩΡΑ δεν το πουλάνε, όταν το πήρα όμως όχι απλά είχαν το μοντελο αυτό αλλά ήταν και το ΜΟΝΟ κατάστημα που το έφερνε...)Και τέλος σε ερώτησή μου πως μπορούν τέλος πάντων να με βοηθήσουν με το θέμα αντικατάστασης της μπαταρίας μου, το κορυφαίο δείγμα απαξίωσης και υποβάθμισης του πελάτη: Παλιό είναι, δεν το αλλάζετε? (!)
Τα σχόλια δικά σας, από εμένα μόνο "Καληνύχτα Πλαίσιο"....
Αναγνώστης