Πολιτική αποζημίωσης επιβατών
Επίσης, το επόμενο διάστημα αναμένεται ότι θα εφαρμοστεί μια πολιτική αποζημίωσης επιβατών, λόγω των καθυστερήσεων που πιθανόν θα προκαλέσουν οι εργασίες εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής υποδομής.
Με βάση το σχεδιασμό, θα παρέχεται έκπτωση στο επόμενο εισιτήριο για κάθε επιβάτη κατά 25% για μισή ώρα καθυστέρηση, 50% για πάνω από 60 λεπτά, 75% πάνω από 90 λεπτά, ενώ για καθυστέρηση άνω των 120 λεπτών, θα δίνεται ένα δωρεάν εισιτήριο.
Υπηρεσία «τραίνο-ταξί»
Από την 1η Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες θα μπορούν να κάνουν χρήση του διαδικτύου. Επίσης, για τους επιβάτες που φθάνουν στη Θεσσαλονίκη θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης της υπηρεσίας μεταφοράς επιβατών πόρτα-πόρτα, με την επωνυμία «τραίνο-ταξί».
Με βάση την υπηρεσία αυτή, ο επιβάτης που θα ξεκινά το ταξίδι του από Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κατερίνη ή Βόλο θα μπορεί με ένα ενιαίο μειωμένο εισιτήριο, το κόστος του οποίου θα ξεκινά από τα 69 ευρώ μετ΄ επιστροφής, να ζητήσει να τον περιμένει ταξί, προκειμένου να τον μεταφέρει στον προορισμό του.
Συνδυασμένες μεταφορές φορτηγού-τραίνου
Επίσης, από τον Οκτώβριο θα ισχύσει το πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού-τρένου από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.
Βάση θα αποτελεί το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, στο οποίο ήδη λειτουργεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τέλος Ιουλίου, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχει ήδη η σχετική οργάνωση και υποδομή στον παλιό σταθμό εμπορευμάτων.