Όλα ξεκίνησαν από μια καταγγελία ενός πατέρα, ο οποίος είχε καταγγείλει στο «Συνήγορο του Πολίτη» ότι η νομική υπηρεσία του ΟΑΣΘ έστειλε εξώδικο στην ανήλικη κόρη του να πληρώσει το πρόστιμο για τη μη κύρωση του εισιτηρίου, αλλιώς θα την οδηγούσαν στα δικαστήρια.
Όπως αναφέρει η αρχή, κατά την άποψη του Συνηγόρου, η ενημέρωση του γονέα/κηδεμόνα είναι απαραίτητη σε περιπτώσεις επιβολής βάρους, προσαύξησης προστίμου ή και επικείμενης άσκησης ένδικων μέσων.
Αποδεχόμενος την άποψη της ανεξάρτητης αρχής, ο ΟΑΣΘ εφαρμόζει πλέον νέο κανονισμό , σύμφωνα με τον οποίο, οι ελεγκτές θα καταγράφουν την παράβαση από ανήλικο και ακολούθως θα ενημερώνουν τον γονέα/κηδεμόνα του ανηλίκου.
Συγκεκριμένα, μετά την παρέλευση διμήνου ο ΟΑΣΘ αποστέλλει επιστολή στους γονείς, με την οποία γνωστοποιείται η παράβαση και οι διατάξεις που διέπουν την εξόφληση του προστίμου.
Παράλληλα, διευκρινίζεται ότι ανανεώνεται η αρχική προθεσμία των 20 ημερών για την εξόφληση του προστίμου χωρίς προσαύξηση, η δε έναρξη της προθεσμίας αρχίζει να μετράει 5 ημέρες μετά την ταχυδρόμησή της.
spnews.gr