tromaktiko: Γενικά για τα Camping

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Γενικά για τα Camping



Διάβασα σήμερα κάτι σχετικό μα campings στην Ελλάδα.Στο πρώτο άρθρο δημοσιεύσατε κάποιο παράπονο και αγανάκτηση από κάποιον αναγνώστη όπου... σε camping του αρνήθηκαν την είσοδο για επίσκεψη σε φιλικό του πρόσωπο.Στο δεύτερο δημοσίευμα αλλός αναγνώστης παραπονιέται για την χρέωση 2 ευρώ για σκύλους.
Θέλω λοιπών να κάνω γνωστά τα έξεις:
Είμαι άτομο που μου αρέσουν οι εκδρομές και παρισσότερο τα camping . Έτυχε και στην γυναίκα μου να αρέσουν τα ίδια πράγματα.Αγοράσαμε λοιπόν ένα τροχοσπιτο και διχως να έχομε καθόλου ιδέα τη εστει camping αρχίσαμε να εξερευνούμε όλο το σκηνικό και, πρώτα από τα camping της χώρας που ζούμε.( Ολλανδία ).Αυτό το καλοκκερι μη έχοντας περιθώρια να κατεβομε Ελλάδα,ζεψαμε το τροχοσπιτο στο αυτοκίνητο και καταλήξαμε Κροατία.
Θέλω λοιπών να σάς πληροφορήσω ότι όπου και αν έχομε κάνει Camping δεν μας συναίβει τίποτα παράδοξο.Φίλη της γυναίκας μου με το παιδί της που μας επισκεύθηκαν απλά έπρεπε να αφήσουν το αυτοκίνητο στο parking της εισόδου.Σε οποίο δήποτε camping kai σε οποία δήποτε χώρα,πληρώνομε τόσα την ημέρα ανάλογα με την εποχή ,και χρεώνεται ο σκύλος χωριστά.Το λέω διότι έχω ένα σκυλάκι.Γάτα δεν έχω και δεν ξέρω.Πληρώνομε βαιβεα ανάλογα με την θέση που καταλαμβανομε στο Camping .Και κάτι αλο. Αν έχεις παροχή ρεύματος μεγαλιτερης έντασης των 5 amper ,τότε χρεώνεσαι επί πλέον.
Θέλω να πώ ότι το προσωπικό είναι ευγενέστατο και έχουν έναν επαγγελματισμό στην συμπεριφορά τους αλλά, εγώ έχω αυτό που πληρώνω.
Δεν ξέρω της τιμές των camping stin Ελλάδα.Φίλοι Ολλανδοί όμως της γυναίκας μου που ήλθαν με τρία τροχόσπιτα την άνοιξη εκεί έμειναν ευχαριστημένοι από της περιοχές που επισκεύθηκαν και από τα camping .
Τέλος δεν θέλω να αναφερθώ στο πόσο που πλήρωσα στν Κροατία για περίπου δύο ευδομάδες,αλλά σε παρόμοιο camping stin Ιταλία θα έπρεπε να πληρώσω 20 ευρώ παραπάνω την ημέρα.Επισημαίνω ότι διάλεξαμε ένα φτηνό Camping
Βγάλτε λοιπών τα συμπεράσματα σάς.
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!