δωρο στην ανιψια μου. Το ειχε προσφορα απο 49 ευρω στα 29.40 ευρω. Υπηρχαν ορισμενα κομματια και αγορασα ενα απο αυτα. Πηγα στο ταμειο και πληρωσα αντι για 29.40 ευρω 49.00 ευρω. Δεν αντεληφθηκα αμεσως το ποσον που πληρωσα παρα μονο επιστρεφοντας στην οικια μου. Με το αγορασθεν ειδος στο χερι πηγα παλι πισω στο ανωτερω καταστημα. Ειχα ειδοποιησει και την αμεσο δραση για την προβλημα που υπηρχε , η οποια εφτασε αμεσως στο ανωτερω καταστημα και μου ανεφερε οτι επρεπε να κανω μηνυση σε καποιο αστυνομικο τμημα. Κατεγραψαν το συμβαν και αναχωρησαν.
Πηγαινοντας στο τμημα εξυπηρετησης πελατων με εξυπηρετησαν αμεσως επιστρεφοντας την διαφορα και λεγοντας και ενα συγνωμη για την ταλαιπωρια. Και ερωτω σαν ελληνας πολιτης αν δεν εβλεπα την αποδειξη θα πληρωνα ολοκληρο το ποσον. Ποσα παρομοια περιστατικα συμβαινουν καθημερινως?
Οι υπευθυνοι δεν πρεπει να τιμωρηθουν? Και γιατι εγω θα πρεπει να κανω μηνυση πληρωνοντας 100,00 Ευρω, σε περιστατικο που αποδεδειγμενα ευθυνεται το καταστημα, και τελικα θα παρω πισω τα 100,00 Ευρω που εδωσα για να συνταχθει η μηνυση, η προκειται να βγω και μπλεγμενος απο αυτη την καταγγελια?
Πρεπει κανεις να ταλαιπωρειται τοσο πολυ, για καποια οφθαλμοφανη παρανομια?
Αναγνώστης