tromaktiko: Απάντηση σε: "Καταγγελία για την εταιρία CYTA"

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Απάντηση σε: "Καταγγελία για την εταιρία CYTA"



Φίλε και εμένα με έχουν πρήξει αυτοί εκεί, μάλιστα πριν μήνες , τον χειμώνα, έπαιρναν τηλέφωνο 3 φορές την ημέρα.
Η λαλακία που κάναν ήταν ότι χτυπούσε το τηλέφωνο το πρωί, εγώ το σήκωνα και το είχανε ήδη κλείσει αυτοί, έκανε και έναν θόρυβο παράξενο η γραμμή ένα βουητό.... Την δεύτερη φορά πετάγομαι πάλι από το κρεβάτι το σηκώνω και το κλείνουν. Μετά με παίρνουν το απόγευμα μου λέει μια κυρία για σας από την cyta είμαστε κλπ και την ώρα που μιλούσε πέφτει η γραμμή και έκανε και έναν θόρυβο τον ίδιον που έκανε τις 2 προηγούμενες φορές που πήρανε. Μάλιστα όταν το είχα αναφέρει εδώ απάντησε ένας οτι εγώ έχω cyta και είμαι μια χαρά και με κατηγορούσε οτι είμαι ημιμαθης κλπ, προφανώς πληρωμένη απάντηση έδωσε. Το καλύτερο που΄εχεις να κάνεις εύκολα και γρήγορα είναι να ενεργοποιήσεις την φραγή εισερχομένων κλήσεων του ΟΤΕ και απλά δεν θα μπορούν να σε πάρουν τηλέφωνο άλλοι, γιατί διαφορετικά άμα δεν σκέφτεσαι να κάνεις μήνυση και να πληρώνεις δικηγόρους, μην περιμένεις να βγεί άκρη με άλλες υπηρεσίες.
Αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/cyta.html

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!