tromaktiko: Σχετικά με Cyta...

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Σχετικά με Cyta...



Η Cyta είναι κυπριακή εταιρία τηλεφωνίας. Τυχαίνει να είμαι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εταιρεία με το πακέτο 2play 8mbps.
Πιο αναλυτικά έχω 2 σταθερά τηλέφωνα με διαφορετικό αριθμό το καθένα (1ο και 2ο όροφο) και σύνδεση στο internet 8mbps. Επιπλέον έχω 200' προς σταθερά +3,00 ευρώ. Σύνολο πληρώνω 16,00 για την μια γραμμή μαζί με το internet + 11,00 για την δεύτερη γραμμή + 3,00 για τα 200 λεπτά όλα μαζί 30,00 τον μήνα. Παλιά με ΟΤΕ πλήρωνα 120,00 το δίμηνο με 2mbps. Συμβουλεύω στον καθένα να ψάξει και να βρει όποια εταιρεία τον συμφέρει ανάλογα με τις απαιτήσεις του. Εγώ πάντως δεν είχα κανένα πρόβλημα με την CYTA ούτε και με ενώχλησαν ποτέ. Εγώ βρήκα το φυλλάδιο με την προσφορά και είδα πως με συνέφερε.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!