To internet banking της εθνικής τράπεζας εδώ και αρκετούς μήνες δεν ειναι συμβατό με την νεα έκδοση mozilla με αποτέλεσμα να...
μην μπορούμε να πραγματοποιούμε συναλλαγές ηλεκτρονικά ενω είμαστε εγγεγραμμένα μέλη. Ως πότε θα γίνεται αυτό; Πρέπει να αναζητούμε καθε τόσο διαφορετικό Η/Υ που να εχει παλαιότερη έκδοση mozilla ή άλλο πρόγραμμα πλοήγησης; Έλεος! Δεν υπάρχουν τεχνικοί να το διευθετήσουν; Επίσης στα mail δεν απαντά ποτέ το προσωπικό της εθνικής; Η επικοινωνία πρέπει μονο να ναι τηλεφωνική και με χρονοχρέωση στον 21ο αιώνα;
Αναγνώστρια