Χρόνια πελάτης, πήρα γάλα με την σύζυγο μου μακράς διαρκείας, το οποίο με βάση την ημερομηνία δεν είχε λήξει. Καθώς η γυναίκα μου το έβαλε με τα δημητριακά δεν κατάλαβε την αλλοιωμένη μυρωδιά του γάλακτος. Το κατάλαβε από την γεύση. Τους το πήγαμε πίσω, τους εξηγήσαμε την κατάσταση και η απάντηση τους ήταν πως δεν είναι δικιά τους ευθύνη, και ότι εφόσον το καταλάβαμε ότι ήταν χαλασμένο γιατί το ήπιαμε. Η καταγγελία γίνεται γιατί η αδιαφορία τους είναι τεράστια! Αν πάθει κάποιος κάτι δεν τους νοιάζει. Το μόνο που μου πρότειναν ήταν να μου δώσουν 2 γάλατα δωρεάν σαν αποζημίωση! Η δηλητηριάσει αποζημιώνεται με επιστροφή 1,75€. Πάνε καλά;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ