Μήπως πρέπει να αλλάξετε στρατηγική; Το πιο σημαντικό είναι να δώσετε στους εργοδότες σας να καταλάβουν ότι υπάρχουν πολλά θετικά στο να σας έχουν ελεύθερη την πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα.
Επίσης πρέπει να μιλάτε την γλώσσα τους, να είστε έτοιμοι να παραδεχτείτε πιθανές ατασθαλίες από μη-συμμορφωμένους στους κάνονες υπαλλήλους και να τους μιλήσετε για αυτο που θέλουν να ακούσουν. Το κέρδος.
Πρέπει να μπείτε στην σκέψη του αφεντικού σας και να κατανοήσετε πως αλλαγές στην κουλτούρα του γραφείου είναι δύσκολες και παίρνουν χρόνο. Να ορίσετε κανόνες τους οποίους θα πρέπει να τηρούν όλοι ανεξαιρέτως οι υπάλληλοι.
Είναι επίσης σημαντικό να προβάλετε τα θετικά. Έρευνες δείχνουν πως υπάλληλοι με πρόσβαση στα social media αύξησαν μέχρι και 9% την απόδοση τους. Η πρόσβαση προσφέρει ένα αίσθημα εμπιστοσύνης και δημιουργεί έναν οπαδό-εργαζόμενο ο οποίος όπου βρεθεί και όπου σταθεί διαφημίζει την «ελευθερία» που του προσφέρει η εταιρεία όπου εργάζεται (το κέρδος που αναφέραμε πιο πάνω).
Ας μην ξεχνάμε ότι όπου η πρόσβαση απαγορεύεται, οι εργαζόμενοι απλά χρησιμοποιούν τα κινητά τους. Είναι λοιπόν στο χέρι σας να δουλέψετε την social στρατηγική σας προς όφελος δικό σας αλλά και της εργασίας σας.