tromaktiko: Για την αύξηση στο πάγιο στα προγράμματα συμβολαίου της Vodafone

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Για την αύξηση στο πάγιο στα προγράμματα συμβολαίου της Vodafone



Σχετικά με την ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/08/vodafone.html. Και εγώ φίλε μου παρατήρησα κάποια αύξηση στο πάγιο, χωρίς από ότι φαίνεται να... υπάρξει καμία ενημέρωση από την Vodafone. Περιμένω τώρα τον επόμενο λογαριασμό και αν διαπιστώσω πως αυτό πρόκειται να συνεχιστεί θα διακόψω την σύνδεση, την οποία παρεμπιπτόντως έχω αρκετά χρόνια θα έλεγα, και θα πάω στην καρτοκινητή τηλεφωνία (που από όσο είδα εμένα τουλάχιστον με συμφέρει) ίσως και άλλης εταιρείας. Αυτό που έχω να πω εγώ είναι πως κοιτάνε να πάρουν 5 παραπάνω και στο τέλος χάνουν 50. Αλλά τι να πεις μπράβο σε αυτούς που το σκέφτηκαν.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!