tromaktiko: Απάντηση: Τι ψήφιζαν εδώ και 15 χρόνια οι σημερινοί 30ρηδες, 35ρηδες;

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση: Τι ψήφιζαν εδώ και 15 χρόνια οι σημερινοί 30ρηδες, 35ρηδες;



Ρε φίλε για ποιο facebook και πιο twitter μας μιλάς; Αυτά μπήκαν στην ζωή μας τα τελευταία χρόνια πλάκα μας κάνεις; Θες να σου πω...(αφορά: Τι ψήφιζαν εδώ και 15 χρόνια οι σημερινοί 30ρηδες, 35ρηδες;) τι ψηφιζαν οι 30/35αρηδες ολα αυτα τα χρόνια; Αυτό που έλεγαν οι γονείς τους ίσως; Γιατί είμαστε στην Ελλάδα οπου οι περισσότεροι νέοι τουλάχιστον αυτής της γενιας ακολουθούν τα “πιστευω” τις οικογένειας. Και ποιος φταίει που αυτά τα παιδια μεγάλωσαν έτσι; Ποιος τους εμαθε να είσαι έτσι; Οι γονείς τους οποτε αστο άκυρο το σχολιο σου.Και εγω 30 χρονων είμαι και δουλέυω απο τα 17 μου για να είμαι ανεξάρτητη γιατι έτσι εμαθα απο το σπίτι μου. Και ποτέ δεν μου είπαν οι γονείς μου τι να ψηφίσω. Ασε γιατι η οικογένεια και το σχολείο διαμορφώνει το χαρακτηρα των παιδιων οπότε εαν σε ενοχλει το πως έμαθαν οι 30αρηδες ψάξε αλλού να βρείς τους υπαίτιους αν και δεν νομίζω οτι χρειάζεται.Κλασική στάση Ελληνάρα! Πάντα φταίνε οι άλλοι!Όλοι μας φταίμε άλλος πιο πού άλλος πιο λίγο..Τι σημασία έχει;
Για την σημερινη νεολαία έχεις κάτι να πεις; Για τα παιδια που τώρα τελείωσαν το λύκειο και παλεύουν να περάσουν σε μια σχολή;Για τα παιδιά που σε λίγο ξεκινάνε το σχολείο και δεν θα έχουν βιβλία; Για τα παιδια που γεννιούνται σε μια κατεστραμμενη χώρα με τοσο αβεβαιο μέλλον;
Και τέλος για τα παιδια που δεν θα γεννηθούν ποτέ; Για αυτό κάνε μας την χαρη μεγάλε!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!