Όταν η Πόρσε (Porsche) ανακοίνωνε, στις αρχές Απριλίου του 2008, ότι διέθεσε περίπου 10 δισεκατομμύρια ευρώ και ανέβασε το ποσοστό που κατείχε στη Φολκσβάγκεν (Volkswagen), από το 31% στο 50%, αποκτώντας έτσι το πλειοψηφικό «πακέτο» των μετοχών, καθώς και το μάνατζμεντ της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας που εδρεύει στην ΕΕ, δεν υπήρξαν αντιδράσεις από το χώρο της ευρωπαϊκής αγοράς οχημάτων.
Το 2009, οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να συγχωνευτούν μέχρι τα τέλη του 2011, ωστόσο τον περασμένο Φεβρουάριο ανακοίνωσαν πως η συγχώνευση ενδεχομένως να καθυστερήσει εν μέρει εξαιτίας αγωγών που έχουν κατατεθεί από επενδυτές.
Η Volkswagen γνωστοποίησε χθες ότι μετά από συνομιλίες με την Porsche «κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η σχεδιαζόμενη συγχώνευση με την Porsche δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός του χρονοδιαγράμματος που ορίζεται στη συμφωνία».
Στην ανακοίνωσή της αναφέρει επίσης ότι τις επόμενες εβδομάδες το διοικητικό της συμβούλιο «θα αναλύσει αν υφίστανται άλλοι πιθανοί τρόποι δράσης προκειμένου να επιτευχθεί
ο στόχος της δημιουργίας ενός ενοποιημένου ομίλου με την Porsche».