Μιλάνε για σωστά και δίκαια μέτρα. Ποιο είναι το δίκαιο? που αν το αγόραζα μετά τις 1-11-2010 θα πλήρωνα 450ευρώ,με βάση τα καυσαέρια, καθώς και ο κινητήρας αλλά και το αμάξωμα δεν άλλαξε μέχρι τότε.
Είναι δίκαιο ένα αυτοκίνητο 1800cc των 50000ευρώ να πληρώνει 300 ευρώ τέλη και ένα 2000cc των 27000ευρώ να δίνει 930ευρώ? Δεν αναφέρω τις μάρκες για να μη φανεί και διαφήμιση αλλά υπάρχουν πολλά γερμανικά 1800κ.εκ με πολύ παραπάνω κόστος απο τα 50000ευρώ. Τα τέλη υποτίθεται ότι τα πληρώνουμε για την αποκατάσταση των δρόμων (ανέκδοτο). Όταν εγώ κυκλοφορώ το δικο μου μια φορα την εβδομάδα για μια βόλτα, γιατί με αυτή τη λογική να πληρώνω τα ίδια και παραπάνω με κάποιον που κανει κάθε μέρα χιλιομετρα?
Δεν καταλαβαίνουν ότι με τις αυξήσεις των τελών δεν θα εισπράξουν παραπάνω
αλλά θα χάσουν στα ταμεια τους. π.χ. θα παραδώσω εγώ πινακίδες, χάνουν
απο τα τέλη, χάνουν απο το φορο στην βενζίνη που θα έκαιγα, απο τα
διοδια που θα κυκλοφορουσα, απο το φπα στα service που θα έκανα, απο τη
ασφάλεια που τωρα θα κόψω κτλ οπως επισης χάνει και ο κόσμος γύρω μου
που θα είχαν κέρδη απο τη χρήση του αυτοκινήτου μου.Όλο το θέμα είναι ένας κύκλος.
Την εισφορά δεν τα γλυτώνω αλλά τα τέλη θα τα γλιτώσω. Οπότε αντί το κράτος να κερδίσει 660ευρώ από εμένα, τελικά θα χάσει πάνω από 1500ευρώ και λίγα λέω, απ' ότι αν το είχα σε κυκλοφορία.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ