Θα ήθελα να καταγγείλω την άθλια συμπεριφορά του τμήματος ληξιπροθέσμων λογαριασμών της WIND-Tellas οι οποίοι για οφειλή 22euro έκοψαν το τηλέφωνο στις 2.11 πμ !!
Δηλαδή στις 2 τα ξημερώματα με αποτέλεσμα το πρωί στις 6.30 που χρειαζόμουν το τηλέφωνο και το e-mail για επαγγελματικούς λόγους να μην μπορώ να το ενεργοποιήσω αφου τα καταστηματα ηταν κλειστα και επρεπε να περιμενω μεχρι τις 9 για να κάνω επανασύνδεση..
Από ότι γνωρίζω απαγορεύεται η διακοπή παροχής Ηλεκτρικου,Νερου και Τηλεφώνου σε μη εργάσιμες μέρες και ώρες ώστε να μπορεί ο καταναλωτής να στην άμεση επανασύνδεση τους..
Αναγνώστης