Το όνομα, όμως, 159 ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, καθώς η παραγωγή της έχει ήδη σταματήσει στο εργοστάσιο του Naples. Βλέπετε, εκεί θα κατασκευάζεται εφεξής το νέο Fiat Panda. Ολόκληρη η γκάμα του μοντέλου «εξαφανίστηκε» από τους βρετανικούς καταλόγους, ενώ σε άλλες αγορές πωλούνται κομμάτια σε stock, με τις μόνες επιλογές να περιορίζονται σε 4 χρώματα. Ούτε κινητήρες, ούτε αμαξώματα, ούτε εξοπλισμοί, τίποτα!
Το θέμα είναι πως η απουσία της 159 θα δημιουργήσει ένα τεράστιο κενό, όχι μόνο στη γκάμα της Alfa Romeo, αλλά ολόκληρου του Ομίλου της Fiat. Ενώ στα μίνι, στα μικρά και στα μικρομεσαία μοντέλα υπάρχει υπερπροσφορά μοντέλων, τι γίνεται με τις μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων;
Ποιες είναι οι επιλογές αυτού που θέλει περισσότερους χώρους από αυτούς που προσφέρουν τα Fiat Bravo, Lancia Delta και Alfa Romeo Giulietta; Αν δεν μπορεί να αγοράσει την Maserati Quattroporte (που μάλλον δε θα μπορεί) ή θα πρέπει να στραφεί σε άλλο «μαγαζί» ή θα πρέπει να «ψωνίσει» κάποιο από τα Chrysler που ετοιμάζονται να μετονομαστούν σε Lancia.
Ακόμα χειρότερα, το διάδοχο μοντέλο της Alfa 159 (πιθανότερο όνομα το Giulia) φαίνεται ακόμα να αργεί (το νωρίτερο που το περιμένουμε είναι στα τέλη του 2013). Οπότε ο ιταλικός όμιλος θα μείνει χωρίς δυνατή εκπροσώπηση στα οικογενειακά οχήματα για δύο περίπου χρόνια, κάτι που μοιάζει (και είναι) πρόβλημα.