με τους κωδικούς κάτω από τα καπάκια. Είναι μια γνωστή πολιτική που ακολουθείται από πολλές εταιρείες. Στέλνεις με sms ή μέσω ίντερνετ τους κωδικούς και συμμετέχεις σε μια κλήρωση ή διεκδικείς κάποια δώρα που ανακοινώνονται άμεσα.
Ως εδώ όλα καλά. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που ο διαγωνισμός έχει λήξει, αυτό δεν αναφέρεται πάνω στην συσκευασία της μπύρας, και η εταιρεία εξακολουθεί να σε χρεώνει με 31 cent/sms για κάθε συμμετοχή;
28 Αυγούστου έστειλα 3 sms και μου ήρθε η ακόλουθη απάντηση:
TO MHNYMA ΠOY ΣTEIΛATE ΔEN EIXE TH ΣΩΣTH MOPΦH. ΠPOΣΠAΘHΣTE ΞANA.
Στο σπίτι ενημερώθηκα μέσω διαδικτύου ότι ο διαγωνισμός είχε λήξει.
Στον αναλυτικό λογαριασμό που μου ήρθε πριν από λίγες μέρες τα sms για την συμμετοχή μου στο διαγωνισμό χρεώθηκαν κανονικά.
Αυτά τα λάθη δεν επιτρέπονται από μια εταιρεία αυτού του μεγέθους. ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ ΛΟΙΠΟΝ!!!
Αναγνώστης