tromaktiko: Σχετικά με: "Ασφάλιση αυτοκινήτου anytime interamerican"

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με: "Ασφάλιση αυτοκινήτου anytime interamerican"



Είχα κ εγω ασφάλεια αυτοκινήτου απο την Ιντεραμερικαν κ συγκεκριμένα απο την anytime.
Δυστυχώς ταλαιπωρηθηκα πααααααασρα πολυ να πάρω τα χρήματα της αποζημίωσης απο τρακαρισμα που είχα, κ να σκεφτείτε ότι ο άνθρωπος που με τρακαρε ήταν της ίδιας ασφαλιστικής εταιρείας. Το συμπέρασμα μου ήταν ακριβώς αυτο που μου είπε ο νέος μου ασφαλιστης -γιατί εννοείται ότι αλλαξα εταιρεία στην ανανέωση - ευτυχώς που υπάρχει η anytime γιατί κάνουν το συμβόλαιο κ με την δυσαρέσκεια που έχουν οι ασφαλισμένοι στην ανανέωση φεύγουν κ έχουμε Δουλεια! Και ναι αγαπητέ μου, αν έχεις δηλώσει κάρτα στην αίτηση του συμβολαίου σου θεωρείται ότι δίνεις πάγια εντολή για ανάληψη απο την εν λόγω κάρτα!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!