tromaktiko: Aπάντηση της Anytime Online

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Aπάντηση της Anytime Online



Με αφορμή το κείμενο σχετικά με την Anytime Online by ίnteramerican θα θέλαμε να σας
ενημερώσουμε για τα ακόλουθα:
 (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/nytime-nteramerican.html)
Ως η 1η direct ασφάλιση φροντίζουμε για το συμφέρον και την καλύτερη
εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας και η συνεχής
βελτίωσή της αποτελεί για εμάς προτεραιότητα.

Οι διαδικασίες έκδοσης και ανανέωσης ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου
αυτοκινήτου, για τις οποίες ενημερώνεται αναλυτικά ο πελάτης πριν την
αγορά, είναι πολύ ξεκάθαρες και συγκεκριμένες. Συμπεριλαμβάνουν, βέβαια
και την έγκαιρη ανταπόκρισή του ίδιου του πελάτη, έτσι ώστε να
αποφεύγονται δυσάρεστες καθυστερήσεις και περιστατικά.
Επίσης, η ασφαλιστική κάλυψή των πελατών μας ξεκινά άμεσα τη στιγμή που
κλείνεται το συμβόλαιο, είτε τηλεφωνικά είτε μέσω internet. Οι
διαδικασίες, όμως, που ακολουθούνται από συνεργαζόμενους οργανισμούς, όπως
π.χ. τραπεζικούς ή ταχυδρομικούς, δεν καθορίζονται από την Anytime και την
Interamerican. Ωστόσο, πράττουμε το καλύτερο δυνατό προκειμένου να
συμβάλλουμε στη βελτίωσή τους μέσω συνεργασιών.
Με την ευκαιρία αυτή, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον αναγνώστη σας για
την πρωτοβουλία του να επικοινωνήσει το συγκεκριμένο περιστατικό και,
εφόσον το επιθυμεί, να μας γνωστοποιήσει τα στοιχεία του προκειμένου να
ελέγξουμε άμεσα την περίπτωσή του.
Στο πλαίσιο της καθημερινής μας προσπάθειας για τη βελτιστοποίηση των
υπηρεσιών μας και την ενθάρρυνση του εποικοδομητικού διαλόγου με τους
πελάτες μας, έχουμε δημιουργήσει τη σελίδα μας στο facebook
(http://www.facebook.com/anytime.online), ως άλλον ένα δίαυλο επικοινωνίας
μαζί τους, προκειμένου να προσφέρουμε τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση.

Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!