tromaktiko: Πρόβλημα με προσφορά στο Bella Rosa & Golden Deals

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Πρόβλημα με προσφορά στο Bella Rosa & Golden Deals



Αγόρασα τη προσφοράς του Bella Rosa για 5 χτενίσματα και 5 hair spa και 5 manicure spa και 1 pedicure spa με 35 ευρω τον Οκτώμβριο 2010.


Μέχρι σήμερα 3/9/11 έχω χρησιμοποιήσει το κουπόνι μόνο 2 φόρες ( μια τον Νοέμβριο και 1 σήμερα ) λόγω εξαιρετικά περιορισμένου αριθμού διαθέσιμων ραντεβού. Κάθε φορά που ζητούσα ραντεβού το επόμενο διαθέσιμο ήταν μετά από 1- 2 μήνες!!!!
Σήμερα μετά το τέλος της επίσκεψης μου ζήτησα να κλείσω το επόμενο ραντεβού και με ενημέρωσαν από το Bella Rosa ότι δεν έχω άλλο επειδή είχα ακυρώσει κάποια από τα προηγούμενα που είχα κλείσει λόγω απουσίας μου στο εξωτερικό. Προφανώς αυτός είναι ένας καινούργιος όρος που έβγαλε το Bella Rosa από το κεφάλι τους χωρίς να αναγράφεται πουθενά στους όρους χρήσης του κουπονιού.


Απαράδεκτες μη επαγγελματικές συμπεριφορές από το Bella Rosa αλλά και από το Golden Deals.. που πουλάνε προσφορές που όπως αποδεικνύεται δε μπορούν να ικανοποιήσουν..

Στενόμυαλες πρακτικές των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων που στόχο έχουν την αρπακτή. Ενώ έχουν πάρει τα λεφτά μου από πέρυσι τον Οκτώβριο αποφασίζουν με το έτσι θέλω ότι δε θα ολοκληρώσουν τις υπηρεσίες που εγώ πλήρωσα., Δε καταλαβαίνουν ότι εγώ μπορεί να έχασα 35 ευρώ .. αυτοί όμως έχασαν πολύ περισσότερα..εμενα και πολλές άλλες πελάτισσες που θα φροντίσω να τις ενημερώσω για τις πρακτικές που εφαρμόζουν.

Γυρνώντας σπίτι έψαξα λίγο στο διαδίκτυο και είδα ότι δεν είμαι η μόνη που δεν είναι ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο κομμωτήριο και συγκεκριμένη πρόσφορα. Παρακάτω κάποια από τα links που βρήκα με καταγγελίες. Το αστείο είναι ότι σήμερα υπάρχει πάλι πακέτο προσφοράς του Bella Rosa στο Deal My Day !!!!!!!!!

Το Bella Rosa αρνείται να ολοκληρώσει τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώθηκε από το Οκτώβριο του 2010 για να έχει το χρόνο να κάνει και άλλες αρπακτές με τις νέες προσφορές που πουλάει. Ας ενημερώσουμε λοιπόν τις καταναλώτριες για να μη τη πατήσει και άλλος κόσμος!
Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!