tromaktiko: Απορία για το νέο χαράτσι

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Απορία για το νέο χαράτσι



Όταν μας λένε ότι ο ενοικιαστής θα συμψηφίσει το ενοίκιο ή τα ενοίκια με το ποσό που θα πληρώσει στη ΔΕΗ για λογαριασμό του ιδιοκτήτη...
εγώ, που είμαι ο ιδιοκτήτης, όταν θα κάνω φορολογική δηλωση το οικ.έτος 2012 θα πρέπει ασφαλώς να δηλώσω και αυτά τα ενοίκια που δεν θα έχω εισπραξει και θα ξαναφορολογηθώ ακόμα μια φορά μια για φόρο εισοδήματος και άλλη μια φορά όταν θα ξαναβγεί η εισφορά αλληλεγγύης επί του συνολικού μου εισοδήματος που θα π! εριλαμβάνει και αυτά τα ενοίκια ; Πόσες φορές θα φορολογηθώ για το ίδιο ποσό που ΔΕΝ θα εισπράξω ; Αυτό δεν είναι φόρος πάνω στον φόρο ; Κι ακόμα , με ποιο δικαίωμα το κράτος αποφασίζει να συμψηφιστεί αυτόματα με φόρο το ενοίκιο που αποτελεί ιδιωτική συμφωνία μεταξύ εμού και του ενοικιαστή; Εγώ μπορεί να θέλω να κάνω ρύθμιση για το σύνολο των χρεών μου. Με το ζόρι θα μου πάρει το ενοίκιο το κράτος ; Συνιδιοκτησία έχουμε ;

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!