tromaktiko: Αποκλειστική συνέντευξη της Κατερίνας Στικούδη

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Αποκλειστική συνέντευξη της Κατερίνας Στικούδη



Με τις μετοχές της να ανεβαίνουν συνεχώς, στην πιο δημιουργική της φάση η Κατερίνα, ολοκλήρωσε τις εμφανίσεις της στην Ελλάδα και την Κύπρο και ετοιμάζεται για την μεγαλύτερη πρόκληση στην καριέρα της, να βρεθεί στο catwalk της Νέας Υόρκης δίπλα στα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας και της διεθνούς σόου μπιζ.Πριν από λίγα λεπτά η Κατερίνα μίλησε αποκλειστικά στο Ladynews για τη μεγάλη της επιστροφή στην πασαρέλα, με αφορμή το σόου του Βασίλειου Κωστέτσου στη Νέα Υόρκη στις 15 Σεπτεμβρίου.
Και μη νομίσετε ότι η Κατερίνα επιστρέφει και στις ελληνικές πασαρέλες, ας ηρεμήσουν οι …ανταγωνίστριες, μια εξαίρεση κάνει κι αυτό για χάρη του Βασίλειου.

Είμαι ενθουσιασμένη με την πρόταση που μου έκανε ο Βασίλειος, νομίζω πως θα ζήσω μια συγκλονιστική εμπειρία.
Είναι το Fashion week της Νέας Υόρκης, το πιο σπουδαίο fashion show του πλανήτη.
Θα γίνει στις 15 Σεπτεμβρίου και θα λάβουν μέρος όλα τα top model του κόσμου. Αυτό νομίζω τα λέει όλα.

Θα κάνεις πασαρέλα μπροστά στα μάτια της Lady Gaga της Beyonce και τόσων άλλων αστέρων που δεν χάνουν κανένα σόου μόδας στη Νεα Υόρκη. Το έχεις συνειδητοποιήσει?
Μα για αυτό είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Είναι ένα πολύ σπουδαίο event, μοναδική εμπειρία.

Θα υπάρχουν άλλες ελληνίδες μοντέλα στο σόου?
Όχι, θα είμαι μόνο εγώ και ο Θεοχάρης Iωαννίδης.

Κι απ΄ότι με ενημέρωσε ο Βασίλειος, στο Fashion week της Νέας Υόρκης έχει λάβει μέρος μόνο μια ελληνίδα στο παρελθόν, πριν από αρκετά χρόνια, η Ελενα Κουντουρά.
Πολλοί βιάστηκαν με αφορμή αυτό το γεγονός να πουν ότι θα αφήσεις το τραγούδι και θα επιστρέψεις στο μόντελινγκ.
Όχι δεν είναι έτσι. Το τραγούδι, μόλις το άρχισα, θα το αφήσω?

Πότε θα κυκλοφορήσει ο δίσκος?

Θα κυκλοφορήσει σε λίγες μέρες από την Universal με τον τίτλο "η μουσική μου" .

Είναι το πρώτο single, ένα electro dance κομμάτι που νομίζω θα σας αρέσει πολύ.
Μετά το σόου θα γυρίσουμε και το video clip. Δεν έχουμε καταλήξει στο κόνσεπτ, πέφτουν πολλές ιδέες στο τραπέζι. Θα επιδιώξουμε να είναι κάτι ιδιαίτερο.

Πόσα τραγούδια θα έχει ο δίσκος?
Θα περιλαμβάνει 10 τραγούδια, στη μουσική που αγαπώ, χιπ χοπ, electro dance, ραπ. Ελπίζω να σας αρέσoυν.

Είσαι πολύ όμορφη, έχεις ένα αψεγάδιαστο κορμί και είσαι χαρισματική σε πολλούς τομείς. Εχεις αισθανθεί ότι αυτό πολλοί δεν σου το… συγχωρούν?
Μερικές φορές ναι, έχω εισπράξει αρνητικά συναισθήματα κι έχω ακούσει αρνητικά σχόλια. Είναι όμως τόση η αγάπη που μου έχει δείξει ο κόσμος που εγώ θέλω να κρατήσω μόνο αυτήν και να προχωρήσω.

Να σε αφήσουμε να κάνεις τις πρόβες σου στο studio και στο ατελιέ του Βασίλειου και τα λέμε πάλι.
Εννοείται …θα έχετε αποκλειστικά νέα στο Ladynews!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!