tromaktiko: Σχετικά με: Δραστική μείωση ή οριστική παύση των αγροτικών επιδοτήσεων

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με: Δραστική μείωση ή οριστική παύση των αγροτικών επιδοτήσεων



Φίλε, που δεν κατάφερες να μπεις (η μπήκες και τώρα ζορίζεσαι) στο δημόσιο. Όταν εσύ...
(αφορά: Δραστικη μείωση ή οριστική παύση των αγροτικών επιδοτήσεων) καθοσουν στην αναπαυτικη καρεκλα σου και δεν έκανες τίποτα,εγω σκαλιζα με βροχη. Όταν πηγαινες στις 9 στη δουλεια και εφευγες στις 12, εγω ημουν απο τις 5 το πρωι στο χωραφι. Όταν εσυ πληρωνόσουν καθε 1η του μηνα, με τα χρηματα που σε πληρωνα για να κάθεσαι, εγω ανησυχούσα για το χαλαζι, για τη βροχη και για το αν θα μου κανουν πιστωση στα αγροτικα εφοδια. Όταν εσυ δροσιζοσουν στο γραφειακι σου,εγω ημουν με 40 βαθμους κελσιου,εεε που αλλου?? Στο χωραφι.οταν εσυ επαιρνες δανειο για να αγορασεις το πολυτελεστατο αυτοκινητο σου, εγω επαιρνα δανειο για να παρω τρακτερ. Όταν εσυ πας και παιρνεις την ντοματα 5 ευρω το κιλο ,2 τινα συμβαινουν: 1,δεν ξερεις πως οι ντοματες δεν βγαινουν τον Δεκεμβριο,2)τα λεφτα σου τα παιρνει ο εμπορος γιατι εγω του πουλησα με 0.20 λεπτα το κιλο. Τωρα, αν αναφερεσαι στους 20 τσιφλικαδες της χωρας, εεε κ εγω φιλε μου αναφερομαι στις "απειροελαχιστες" περιπτωσεις δημοσιων υπαλληλων που πληρωνα για να κάθονται τοοοοσα χρονια. Κρατα λοιπον το μισος σου μακρια απο τους ανθρωπους που δουλευουν τη γη για να ζησουν και βαλτα με τον εαυτο σου που τοσα χρονια ψηφιζεις αυτους που σε εφεραν σ αυτη την κατασταση Και αμα θες ντοματες, Άντε και καλες δουλειες...

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!