tromaktiko: Δεν έχω λεφτά να σε πληρώσω...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Δεν έχω λεφτά να σε πληρώσω...



Χαμένοι οι κόποι των πατεράδων σας Υπουργοί των οικονομικών, που σας σπουδάσανε για να γίνεται το απόλυτο τίποτα.
Ένα παιδάκι του δημοτικού έχει την δυνατότητα να καταλάβει ότι κάποιος που δεν έχει λεφτά είναι αδύνατον να πληρώσει, εσείς ρε άμυαλοι πόσο μυαλό θέλεται για να το καταλάβετε; Εκτός και αν η φαιά ουσία μέσα στο κεφάλι έχει καταληφθεί απο το λίπος του σώματος με αποτέλεσμα να παραμένει ανενεργό. Μία απλή ερώτηση Υπουργέ των οικονομικών και δεν σε θεωρώ κύριο και γι αυτό δεν σου το απευθύνω. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΩ-ΕΙΜΑΙ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΝΗΛΙΚΑ- εσύ και η ληστοσυμμορία του ανύπαρκτου Πρωθυπουργού, μας διαλύσατε. Φεύγω κάθε τόσο απο την επαρχία για να πάω στην Αθήνα γιατί νοσοκομειακά δεν υποστηρίζομαι στην επαρχία, με πολλαπλά έξοδα και έρχεσαι να με αποτελειώσεις πρίν την ώρα μου;
ΟΧΙ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. ΜΕΤΡΑΤΕ ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ. ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΓΑΝΆΚΤΗΣΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!