Πρόκειται για ένα από τα… πουλέν του ΑΝΤ1. Το «Ράδιο αρβύλα» από την ημέρα που μετακόμισε στη βραδινή ζώνη σημειώνει υψηλότατες τηλεθεάσεις. Ως εκ τούτου, καταφέρνει να κερδίζει και μεγάλο μέρος από τη διαφημιστική πίτα.
Ωστόσο, οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες που ισχύουν έχουν αναγκάσει όλους τους σταθμούς να βάλουν το μαχαίρι βαθιά στο πρόγραμμά τους, ακόμη και σε εκπομπές που σημείωσαν πετυχημένη πορεία. Τα σενάρια λοιπόν που φούντωσαν τις τελευταίες ημέρες θέλουν τη διεύθυνση του ΑΝΤ1 να έκανε μεγάλες περικοπές στην παραγωγή του «Ράδιο αρβύλα». Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι η εκπομπή είναι παραγωγή της εταιρείας του Αντώνη Κανάκη.
Και μπορεί ο παρουσιαστής να έχει έναν ακόμη χρόνο συμβόλαιο με τον ΑΝΤ1 αλλά, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ρυθμιστής αυτού του συμβολαίου είναι ο ίδιος ο Κανάκης. Βασικός όρος στη μεταξύ τους συνεργασία είναι ότι τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του δημιουργού της εκπομπής. Γι' αυτό και κάποιοι πιστεύουν ότι οι περικοπές που έγιναν στην εκπομπή δυσαρέστησαν τόσο πολύ τον Κανάκη που να θέλει να αποσύρει την παρέα του από το κανάλι. Τελικά όμως, η αλήθεια είναι διαφορετική και όλες αυτές οι φήμες για το «Ράδιο αρβύλα» είναι απλώς… ράδιο αρβύλες!
ΗΤΑΝ... ΜΜΙΛΗΜΕΝΑ
Πράγματι, υπήρξε αλλαγή στο κοστολόγιο της εκπομπής. Αυτή η αλλαγή αποφασίστηκε από τις αρχές του καλοκαιριού, αφού όλοι οι συντελεστές της εκπομπής αντιλαμβάνονται τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες. Σε συνάντηση που είχε μέσα στον Ιούλιο ο Αντώνης Κανάκης με τους υπεύθυνους του ΑΝΤ1 αποφασίστηκε μείωση στο κοστολόγιο της εκπομπής, που όμως δεν πρόκειται να προκαλέσει αλλαγές στο ύφος και στη θεματολογία της, αφού καμία από τις δύο πλευρές δεν θέλει να πειράξει την πετυχημένη συνταγή της.
Ετσι, o Αντώνης Κανάκης και οι υπόλοιποι συντελεστές της εκπομπής έφυγαν διακοπές αφήνοντας ικανοποιημένα τα στελέχη του καναλιού ότι και την επόμενη σεζόν θα βρίσκονται στο δυναμικό τους. Και πράγματι, η θεσσαλονικιώτικη παρέα είναι έτοιμη να επιστρέψει στις τηλεοπτικές οθόνες μας, νωρίτερα μάλιστα από την επίσημη έναρξη του προγράμματος του ΑΝΤ1.
ΕΧΟΥΝ «ΦΟΡΤΩΣΕΙ»
Αν και στο κανάλι του Αμαρουσίου σκοπεύουν να ξεκινήσουν το καινούργιο πρόγραμμα στο prime time τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου, επιθυμούν να βγάλουν τους «αρβύλες» νωρίτερα στη μάχη. Σύμφωνα μάλιστα με έγκυρες πληροφορίες, την ίδια επιθυμία έχουν και τα μέλη της συντροφιάς που όλο αυτόν τον καιρό έχουν… φορτώσει με αρκετά και θέλουν να βγουν και να τα πουν.
Αλλωστε, όλο το καλοκαίρι ο κόσμος που τους πλησίαζε τους ζητούσε να συνεχίσουν να ρίχνουν… αρβύλες και την έντονη σάτιρα σε αυτούς που πρέπει. Ετσι, τις επόμενες ημέρες οι «αρβύλες» πιάνουν δουλειά πιο… αγανακτισμένοι από ποτέ. Οι Αντώνης Κανάκης, Γιάννης Σερβετάς, Στάθης Παναγιωτόπουλος και Χρήστος Κιούσης θα συναντηθούν με όλους τους συνεργάτες τους και θα βάλουν τις ιδέες τους κάτω για να αποφασίσουν τι καινούργιο θα κάνουν στην εκπομπή. Βέβαια, απόφασή τους είναι να μην αλλάξουν πολλά πράγματα αλλά να σατιρίσουν πιο έντονα τα κακώς κείμενα της εγχώριας πολιτικής σκηνής.
Ετσι, παρά τις ράδιο αρβύλες που ακούγονται τον τελευταίο καιρό, οι «Ράδιο αρβύλες» είναι έτοιμοι να πιάσουν ξανά τις θέσεις τους στο στούντιο και για τρεις μέρες την εβδομάδα να δείχνουν ότι… υπάρχει κι αυτή η τηλεόραση!
«Αφεντικά» στη ζώνη prime time
Από την έναρξη της περσινής σεζόν μέχρι το τέλος του 2010 (Οκτώβριος - Δεκέμβριος), ο μέσος όρος του «Ράδιο αρβύλα» στο δυναμικό κοινό 15-44 ετών ήταν 32,3%, ενώ ο αντίστοιχος μέσος όρος για τις μεταδόσεις του 2011 (Ιανουάριος - Μάιος) ήταν 38,6%, δηλαδή αυξημένος κατά 6,3%.
Στο σύνολο της περσινής σεζόν (Οκτώβριος 2010 - Μάιος 2011), περισσότεροι από 1.127.700 τηλεθεατές παρακολούθησαν ανελλιπώς το «Ράδιο αρβύλα» από την αρχή ώς το τέλος σε καθημερινή βάση. Στους τηλεθεατές 15-44 ετών μάλιστα, η εκπομπή σημείωσε μέσο όρο 36,2%, ενώ στους νέους 15-24 ετών, άντρες και γυναίκες, έκανε μέσο όρο 43,7%.
Στις καλύτερες στιγμές του, ο Αντώνης Κανάκης με την παρέα του έφτασε (σε επίπεδο εκπομπής) το 35,1% στο σύνολο του κοινού, το 46,8% στο 15-44, το 66,8% στους νεαρούς άνδρες 15-24 και το 69,7% στις νεαρές γυναίκες 15-24.
Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, η εκπομπή επικράτησε με μεγάλη άνεση στη ζώνη μετάδοσής της στο σύνολο των τηλεθεατών αλλά και σε όλα τα νεανικά κοινά. Η διαφορά της από το δεύτερο κανάλι είναι 7 μονάδες για το σύνολο του κοινού, 14,5 μονάδες για το 15-44, ενώ στους άνδρες 15-24 φτάνει τις 21,3 μονάδες.
Τα στοιχεία αυτά έκαναν τους ιθύνοντες του ΑΝΤ1 να χαρακτηρίζουν το «Ράδιο αρβύλα» ως την πιο πετυχημένη εκπομπή τους που χρόνο με τον χρόνο αυξάνει τους πιστούς τηλεθεατές της. Λογικό λοιπόν να μη θέλουν να τους χάσουν από το δυναμικό τους και μάλιστα να τους βγάλουν στη μάχη της τηλεθέασης νωρίτερα από το υπόλοιπο πρόγραμμά τους.