δεν χωράμε στους συρμούς. Και δεν πείθομαι ότι οφείλεται στην έλειψη προσωπικού λόγω μετατάξεων. Το έχει προσέξει κανείς ότιιδίως αυτή τη βδομάδα στη θέση του οδηγού βρίσκονται τις περισσότερες φορές 3 άτομα? Φίλοι του οδηγού είναι που του κάνουν παρέα? Δεν φτάνει που 3 χρόνια ταλαιπωρούμαστε με τα έργα τα οποια θα έπρεπε να είχαν τελιεώσει από πέρυσι (και τα οποία θα μπορούσαν να είχαν γίνει μαζί με τα έργα επί Ολυμπιάδας, μια και καλή), δεν φτάνει που καθυστερούμε ακόμα περισσότερο αλλάζοντας συρμό στην Ομόνοια, δεν φτάνει που στο Μοναστηράκι η κάθοδος είναι κλειστή, τώρα έχουμε και τους εργαζόμενους που προκαλούν. Η λύση είναι μια: να αναλάβει ιδιώτης. Όπως και στην Ολυμπιακή, που μετά τον Βγενόπουλο μπήκε τάξη. Ούτε απεργίες για ψήλου πήδημα, ούτε ταλαιπωρία για τον κόσμο και άψογη εξυπηρέτηση. Όπως και στο Λονδίνο που τις πιο πολλές γραμμές ‚ του Μετρό τις έχουνε μεγάλες ιδιωτικες εταιρίες. Κρίμα, γιατί κάποτε ο ηλεκτρικός ήταν από τα πιο βολικά μέσα...
Αναγνώστης