tromaktiko: Γιατί να πληρώνουμε, εμείς οι μαθητές, την απεργία των ΜΜΜ;

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

Γιατί να πληρώνουμε, εμείς οι μαθητές, την απεργία των ΜΜΜ;



Μέσα από τα τόσα χιλιάδες προβλήματα που παρουσιάζονται σχετικά με την κατάσταση της χώρας, και την ανίκανη πολιτική της χώρας για να μας κυβερνήσει, πλέον έχουμε φτάσει σε σημείο να αφήνουμε το ένα...

πρόβλημα που έρχεται και να πιάνουμε το άλλο, και κάπως έτσι συνεχίζεται..
Όμως, μέσα από τα τόσα προβλήματα που παρουσιάζονται καθημερινά, και συγκεκριμένα περί Υπουργείου Παιδείας,
έχω να πω κάτι...
Πάω σε σχολείο στον Πειραιά (δεν θέλω να δώσω καμία ονομασία), αλλά μες στην τύχη μου λόγω αυτού του σχολείου
έχω και ατυχία. Δυστυχώς μένω αρκετά μακριά ώστε για να έχω ένα δικό μου μεταφορικό μέσω, και μετακινούμαι αναγκαστικά με τα ΜΜΜ. Σήμερα, πληροφορηθήκαμε πώς οι απουσίες θα μπουν κανονικά, και δεν έχουμε καμία άλλη ενημέρωση περί του θέματος σχετικά με τα ΜΜΜ. Και ρωτώ: Γιατί να αναγκάζω τους γονείς μου να παρατούν την δουλειά τους
μες στην κρίση που υπάρχει...;; Και να σηκώνομαι 3ώρες νωρίτερα από ότι σηκώνομαι;; Ασχολούνται συνεχώς με το πως θα μας χώσουν όλο πιο βαθιά στην τρύπα αυτή, που στο τέλος που στο τέλος δεν θα έχει κανέναν μα κανέναν γυρισμό..

Ελπίζω να κατανοήσουν την κατάσταση των παιδιών που έρχονται από μακριά για το συγκεκριμένο σχολείο, και να δοθεί μια λύση, όπως στην περσινή χρονιά, προς το παρόν μέχρι νεωτέρας θα υπάρχει αυτή η απελπιστική κατάσταση.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!