Αγαπητέ αναγνώστη, διάβασα το σχόλιό σου και έχω και εγω, εδω και πολύ καιρό αυτή την απορία.
Απο τα Χριστούγεννα που ξεκίνησαν οι επαναλαμβανόμενες απεργίες των ΜΜΜ, έχω στείλει άπειρες επιστολές και ηλεκτρονική αλληλογραφία και στον ΟΑΣΑ και παντού. Αφού απελπίστηκα, καθώς δεν έπαιρνα απάντηση απο τους οργανισμούς αυτούς, απευθύνθηκα και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Η απάντηση απο εκεί ήταν οτι: η απεργία είναι δικαίωμα των εργαζομέν! ων και μπορεί εγω να έχω προπληρώσει για υπηρεσίες που εκείνοι δεν μου παρέχουν αλλά δεν υπάρχει τρόπος να μου επιστραφεί το ανάλογο ποσοστό. Κοινώς, οι ελληνικοί νόμοι δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο και δεν αναγνωρίζεται η καταγγελία που έκανα. Η μόνη λύση προφανώς θα είναι να τους σύρουμε στα δικαστήρια ή και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, καθώς οχι μόνο οι οργανισμοί αυτοί αλλά και ο ελληνικός νόμος είναι παράνομος και καταχρηστικός. Είναι αδύνατο να προπληρώνεις για υπηρεσία και να μην αποζημιώνεσαι με κάποιο τρόπο αφού αυτή η υπηρεσία δεν έχει δοθεί. Ακόμα και σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας, υπάρχουν ποσοστά αποζημίωσης για κάθε περίπτωση. Παρακαλώ και εγω με την σειρά μου να μας πει ένας δικηγόρος τι να κάνουμε γιατί αρκετά πια. Τα λεφτά μας δεν τα έχουμε για πέταμα και οι υπεύθυνοι στα ΜΜΜ δεν μπορούν να τσεπώνουν λεφτά που δεν δούλεψαν πετάγοντας την φτηνή δικαιολογία της απεργίας. Με τον ίδιο τρόπο πρέπει και εγω να μπαίνω λαθραία στα ΜΜΜ για το ανάλογο ποσοστό; Γιατί εμένα δεν μου αναγνωρίζονται δικαιώματα και δικλείδες ασφαλείας; Μόνο οι απεργοί έχουν δίκιο και εγω συνέχεια άδικο; Φανταστείτε πόσα χρήματα έχουν εισπραχθεί έτσι απο τα ΜΜΜ για μηδέν υπηρεσίες, ολόκληρες περιουσίες είναι...