tromaktiko: Που θα βρω τα λεφτά...

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Που θα βρω τα λεφτά...



Τι ποινη στ' αληθεια υπαρχει για καποιον που θα κανει ενοπλη ληστεια σε τραπεζα; Κανω την ερωτηση αυτη, γιατι ειμαι νομιμοτατος και εντιμοτατος πολιτης και παντα υπακουω το γραμμα του νομου προτου να κανω κατι.
Εκανα ενα λογαριασμο ποσα θα χρειαστω μεχρι να βγει ο χειμωνας και... ο Γιωργος ξερει ποσο βαρυς ειναι, κατι κρατησεις αναδρομικων κατι χαρατσι ΔΕΗ κατι τελη αυτοκινητου,  για να μεταφερω με αφαλεια την οικογενεια μου, που λεει ο λογος...κατι πετρελαια μεχρι και μεσα Μαιου 4χ900=3600 κατι φροντιστηρια, ενδυση υποδυση ξαναμανα ΔΕΗ ...για το ρευμα αυτη τη φορα, κατι νερα και μπρρρρρρ...να εξορκισουμε το κακο μην αρρωστησουμε, γιατι τερμα η συμβαση με το δημοσιο. Εν τη παλαμη και ουτω βωησωμεν. Με λιγα λογια για να μη χανεις και τον πολυτιμο χρονο σου με τον ιθαγενη πολιτη και νιωσω ενοχος που σε αποσπω απο το σπουδαιο εργο σου τη σωτηρια της πατριδος, ρωταω: μου λειπουν καμια 10ρια χιλιαρικα ειναι ιδια η ποινη αν παρω κατι παραπανω; Παει κλιμακωτα; Πως παει δεν ξερω. Ειμαι εκολαπτομενος ας με πληροφορησει καποιος. Θα κανω τα παντα να μην πεινασουν τα παιδια μου, να μην κρυωσουν και θα σταθω διπλα τους με ολες μου τις δυναμεις. Δεν ξερω αν το ακουσες πουθενα Γιωργο, εδω στην Ελλαδα εχουμε ακομα ισχυρους δεσμους με την οικογενεια...μετα ολα τα αλλα. Ετσι που λες πατριωτη...που λεει ο λογος. και κανε οτι σου καπνισει. Μη μας πεις ομως περι παρανομιας περι ανομιας περι καταλυσης και τετοιες μπουρδες, γιατι με τους ανικανους που εχεις γυρω σου αλι και τρις αλι κακομοιρη.Αμ το αλλο; Τι καραγκιοζηλικι ηταν αυτο ρε Βαγγελη; Ευτυχως δηλαδη φερατε τη μποτα στην πατριδα και μας σωζουν; Καλα ρε εσεις τι σ.... εχετε μεσα στο μυαλο; Κριμα στο μπ... στο παχος ηθελα να πω και να φανταστεις οτι σε ψηφισα κιολας. Τι θα πω ρε γ...το στα παιδια μου; Αυτο με τρωει στ αληθεια ΓΙΩΡΓΟΒΑΓΓΕΛΗ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!