tromaktiko: Οι αποκαλύψεις του Πέτρου Κωστόπουλου

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Οι αποκαλύψεις του Πέτρου Κωστόπουλου



Για όλους και για όλα μίλησε ο Πέτρος Κωστόπουλος στην κάμερα του STAR. Έδωσε απαντήσεις για το τέλος της εκπομπής του...
«Βράδυ» στον ALPHA αλλά και για τις φήμες που τον θέλουν να συζητά με τον ΑΝΤ1.

«Εγώ με τον ΑΝΤ1 δεν έχω μιλήσει. Ούτε και η γυναίκα μου από ότι ξέρω, εκτός αν όπως στο πρώτο παιδί για κάνα μήνα μου το κράταγε κρυφό. Φίλοι μου, μου το λένε! «Πήγαινε κάπου αλλού να κάνεις την εκπομπή…» αλλά εγώ δεν έχω μιλήσει. Δεν μου έχουν μιλήσει. Τι να πάω εγώ και να τους πω «γεια σας»; Δεν μου έχουν μιλήσει. (...) Εγώ αγαπάω αυτήν την εκπομπή.

Εγώ φέτος στεναχωρήθηκα με τον Alpha γιατί αυτήν την εκπομπή ήθελα να την κάνω χρόνια, το «Βράδυ» εξομολογήθηκε ο Πέτρος Κωστόπουλος ο οποίος έδωσε απαντήσεις και στο θέμα που έχει ανακύψει τις τελευταίες μέρες με το επίδομα τρίτεκνης που παίρνει από τον ΟΓΑ η Ελένη Μενεγάκη. «Όλοι οι Έλληνες παίρνουν επίδομα, ξέρω γω… Δεν θέλω να μπω σε αυτό. Δεν θέλω να μπω γιατί παρερμηνεύομαι με την Ελένη συνέχεια και δεν μπαίνω σε αυτό. Παρερμηνεύομαι συνέχεια, δεν θέλω».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!