tromaktiko: Εχθές ήμουν κι εγώ στη συγκέντρωση για την εφεδρεία...

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Εχθές ήμουν κι εγώ στη συγκέντρωση για την εφεδρεία...




Εχθές πήγα και εγώ στη συγκέντρωση των εργαζομένων που εναντιώνονται στην εφεδρεία και τα καναλια δεν προβαλαν παρα ελαχιστα.
Ολοι έλεγαν να μην τολμήσει η κυβέρνηση και αγγίξει κανέναν εργαζόμενο, ειδικά όσους μπήκαν με το σπαθί τους και το ασεπ για χάρη των κομματόσκυλων που αυτοί οι ίδιοι διόρισαν και κατέστρεψαν την Ελλάδα.

Το λεω για τελευται φορα και οποιος ακουσει στην κυβερνηση. Μην αγγιξετε κανεναν εργαζομενο που μπηκε με ασεπ. Θα σας παρει και θα σας σηκωσει εσας και το συναφι σας...Αλλαξτε χωρα αν τολμησετε και μας ακουμπησετε. Διωξτε ολα τα ρουσφετια σας και τα κομματοσκυλα και τους γλυφτες σας τοσα χρονια...Μονο ετσι θα πεισετε το κοσμο οτι σας εμεινε μια τελευταια ρανιδα αξιοπρεπειας. Αλλιως ετοιμαστειτε για λιντζαρισμα που δεν ξαναγινε ποτε στην Ελλαδα! Στο ονομα των παιδιων μου, της αξιοπρεπειας μου και της ιστοριας μου, σας το λεω οπως το ειπαν κι πολλοι αλλοι  εχθες που ηρθαν στη συγκεντρωση. Μαυρο φιδι που σας εφαγε. Διωξτε οποιον δεν μπηκε απο το ασεπ απο τοτε που δημιουργηθηκε το ασεπ (1998)....το ακουτε στη κυβερνηση? Εχετε κανει πολλα κακα στο κοσμο και σας περιμενει στη γωνια.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!