Χρειάστηκε να μεταφέρω εκεί ενα συγγενικό μου πρόσωπο την Παρασκευή το βράδυ.Φτάνουμε στο νοσοκομείο στις 23:50, πάμε στην γραμματεία μας δίνουν την καρτέλλα του ασθενούς και μας λένε θα περάσετε απέναντι στον γιατρό να δώσετε την καρτέλλα, να του περιγράψετε τί έχετε και να σας κατευθύνει στο ποιά ειδικότητα γιατρού πρέπει να σας εξετάσει(λες και κάποιος δεν ξέρει σε ποιόν γιατρό πρέπει να πάει...οταν έχει πρόβλημα πχ με δηλητηρίαση ή δεν σου! λένε στο 166 αν αναφέρεις τα συμπτώματα τί γιατρό χρειάζεσαι)και το λέω αυτό διότι ο γιατρός αυτός θα μπορούσε να χρησιμεύσει με το να εξετάζει ασθενείς και οχι να μιλάει στο κινητό του συνεχώς και να είναι έτοιμος να κοιμηθεί από την βαρεμάρα!.Μας λέει λοιπόν οτι χρειαζόμαστε παθολόγο και οτι θα περιμένουμε να μας φωνάξουν από το μεγάφωνο.Το αποτέλεσμα ήταν ο ασθενής μας να αντέξει να περιμένει κουλουριασμένος στις καρέκλες εως τις 2:30 οπου τον πήραμε και φύγαμε χωρίς φυσικά να εξεταστεί.Την ώρα δε που φεύγαμε φωνάξανε από το μεγάφωνο τÎ! ¿ όνομα μίας κυρίας η οποία περίμενε απ ό τις 22:30!!!και κάτι τελευταίο ένας άλλος κύριος ο οποίος περίμενε κι αυτός κουλουριασμένος πάνω στα καθίσματα έκανε εμετό.Ε! όσο λοιπόν είμασταν εκεί δεν πήγε κανείς να καθαρίσει.
Κε Διοικητά του Αττικού Συγχαρητήρια για το Νοσοκομείο σας!!!
Μια θυμωμένη και αγανακτισμένη Ελληνίδα. (f)