tromaktiko: Εντοπισμός κακόβουλων κλήσεων

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Εντοπισμός κακόβουλων κλήσεων



Tο τελευταίο διάστημα (μεγαλύτερο των 2 μηνών) η τηλεφωνική PSTN σύνδεση (OTE) στην οποία είμαι συνδρομητής έχει γίνει...
"στόχος" κακόβουλων & ενοχλητικών κλήσεων.
Αν ανατρέξει κανείς στη σελίδα του ΟΤΕ ενημερώνεται ότι υπάρχει η δυνατότητα εντοπισμού τέτοιου είδους κλήσεων. Το σχετικό link είναι το ακόλουθο:

http://oteshop.ote.gr/portal/page/portal/OTESHOP/customer_service/entopismos_kakoboulon_kliseon

Διαβάζοντάς το κανείς, γεννιούνται κάποιες απορίες. Η υπηρεσία κοστίζει 67,65 € για τις πρώτες 10 μέρες (για PSTN γραμμή).
Για κάθε επιπλέον μέρα και μέχρι τις 15 μέρες το κόστος είναι 12,30 €/μέρα.
Αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος συνδρομητής θέλει να διατηρήσει την υπηρεσία για 25 μέρες π.χ., θα χρειαστεί να πληρώσει:

67,65 + 15 * 12,30 =252,15 € !!!

και οι απορίες/ερωτήσεις:

1. Η υπηρεσία διατίθεται το μέγιστο για 25 μέρες ;
2. Αν όχι, πώς γίνεται η χρέωση από την 26η μέρα και μετά;
3. Στη σελίδα αναφέρεται ότι με ηχογραφημένο μήνυμα ενημερώνονται οι καλούντες που καλούν με απόκρυψη, ότι η υπηρεσία τους αυτή θα ακυρωθεί καλώντας τον συγκεκριμένο αριθμό.
Με ποιά λογική κάποιος που χρησιμοποιεί την απόκρυψη σαν προστασία, θα συνεχίσει να καλεί κακόβουλα κάποιο αριθμό, έχοντας ενημερωθεί ότι η απόκρυψη έχει εξουδετερωθεί; Μπορεί λέτε με αυτόν τον τρόπο να γίνει εντοπισμός κακόβουλων κλήσεων;
Αξίζει τον κόπο να πληρώσει κανείς αυτό το μεγάλο ποσό για να έχει ένα τόσο αμφίβολο έως ανύπαρκτο αποτέλεσμα;
4. H EETT υποχρεώνει τους παρόχους κινητής και σταθερής τηλεφωνίας να παρέχουν στους συνδρομητές τους την ακόλουθη υπηρεσία:
"Φραγή εισερχόμενων κλήσεων με απόκρυψη"

http://www.eett.gr/opencms/opencms//admin/downloads/Informative_Documentation/Ta_dikaiomata_mas.pdf

Γιατί ο ΟΤΕ ΔΕΝ παρέχει αυτή την υπηρεσία στους συνδρομητές του;
5. Τί κάνει η ΕΕΤΤ για να διασφαλίσει τα συμφέροντα των συνδρομητών των εταιριών τηλεφωνίας; Γιατί δεν υποχρεώνει τις εταιρείες να έχουν
διαθέσιμη αυτή την υπηρεσία;
Προφανώς για την ΕΕΤΤ έχουν μεγαλύτερη αξία οι πιθανές απώλειες εσόδων για τις εταιρείες από την ενεργοποίηση της παραπάνω υπηρεσίας
(λόγω των κλήσεων που δε θα γίνουν ποτέ λόγω μη δυνατότητας χρήσης απόκρυψης) , από την ψυχική ηρεμία των συνδρομητών-πελατών.


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!