tromaktiko: Σχετικά με: Φταίμε όλοι!

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με: Φταίμε όλοι!



Φτάνει ποιά αυτό το τσουβάλιασμα όλων από ορισμένους με κάποια κλασσικά επιχειρήματα που βαρέθηκα να τα βλέπω συνέχεια και συνέχεια.
(αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/09/blog-post_7090.html)
Τι πάει να πεί φταίμε όλοι μας ? Όχι ρε φίλε δεν φταίω σε τίποτα διότι ούτε έτρεχα σαν γαϊδούρι να ψηφίσω τα 2 μεγάλα κόμματα ούτε φίλησα κατουριμένες ποδιές για να περάσω στο δημόσιο ούτε κοίταξα να λαδώσω δημόσιο υπάλληλο για να κάνω τις δουλειές μου ούτε χρωστάω στο κράτος και αντιθέτως έχω πληρώσει τεράστιους φόρους ειδικά για το ακίνητο που έχω κληρονομίσει και ούτε πετάω τα χρήματά μου στα μπουζούκια και στα club αλλά αγοράζω μόνο τα απαραίτητα για να μπορώ να ζήσω και βάζω και κάτι ψηλά στην άκρη, παρά ταύτα αντί να υπάρξει δικαιωσήνη βλέπουμε να μην καταπολεμάτε η φοροδιαφυγή να την πληρώνω συνέχεια οι ίδιοι και ίδιοι εξαιτίας των ελλειμάτων και τώρα μας φορτώνουν χαράτσια της ΔΕΗ και αηδίες και ούτε είδα να μπαίνει κανένας πολιτικός στην φυλακή.

Όταν μαζί με όλα αυτά τώρα δεν θα τα βγάζω πέρα εγώ θα φταίνω να γίνω φοροφυγάς και να μην πληρώνω φόρους και έκτακτες εισφορές ? Επιτέλους δηλαδή να σταματήσουν να γράφουν αμπελοφιλοσοφίες ορισμένοι αναγνώστες που απλά δεν έχουν τι να γράψουν και γράφουν για να προκαλέσουν ντόρο.


Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!