tromaktiko: Αντιμετώπιση των νέων μέτρων

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Αντιμετώπιση των νέων μέτρων



Η εξήγηση για το τι μας συμβαίνει είναι πολύ πιο απλή από ότι νομίζουμε. Τόσα χρόνια έχουμε γαλουχηθεί με την άποψη ότι αν το βράδυ καταλάβουμε ότι... μπήκε στο σπίτι μας κλέφτης να μην αντιδράσουμε και να κάνουμε ότι κοιμόμαστε, να πάρει ότι έχει να πάρει και να φύγει χωρίς να μας κάνει κακό.

Όποτε το άκουγα αυτό ανατρίχιαζα ολόκληρος. Θα καταλάβω ότι μπήκε στο σπίτι μου κλέφτης, ότι πιθανόν είναι στο δωμάτιο του μωρού μου, μόνος του και εγώ θα κάνω ότι κοιμάμαι.

Δυστυχώς όμως φάνηκε ξεκάθαρα ότι αυτή είναι η κρατούσα άποψη στην χώρα μας.

Έτσι ο κάθε Αλβανός θεωρεί δεδομένο ότι μπορεί να μπει όποτε γουστάρει σπίτι μου, ο κάθε Πακιστανός θεωρεί ότι μπορεί να κουβαλάει ότι γουστάρει και ο κάθε black ότι η Σόλωνος είναι προέκταση της χώρας του και αποτελεί για εμένα άβατο.

Αυτή λοιπόν η νοοτροπία εξηγεί και την αντιμετώπιση των νέων μέτρων. Μπήκε ο κλέφτης στο σπίτι μας για να πάρει ότι υπάρχει και εμείς θα κάνουμε ότι κοιμόμαστε.

Καμία αντίδραση. Όλα τα μέτρα είναι άδικα αλλά ο κλέφτης πρέπει να νομίζει ότι κοιμόμαστε για να μην μας πειράξει.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!