Τελικα για τα τροχαια δε φταινε μονο οι δρομοι, αλλα η νοοτροπια μας σαν οδηγοι.
Ισως στην παραλιακή, στη Μεσογείων, στην Πειραιώς, στη Βουλιαγμένης κλπ, να ειχαμε λιγοτερα θυματα αν υπηρχαν προστατευτικά στηθαία στην μεσαια διαχωριστικη νησίδα, ωστε να προστατεουνε τους οδηγους απο τις εκτεθειμένες σε κινδυνο κολόνες φωτισμού, αλλα κι απο τα δεντρα που βρισκονται εκει. Ηδη μετραμε το δευτερο θανατηφορο σε λιγες μέρες, μετα το αντιστοιχο σε δεντρο στη Μεσογείων με 2 νεκρους. το κρατος τι κανει γι αυτο? Οποιος κατεβει στην οδο Πειραιώς θα διαπιστωσει δολοφονικές αμέλειες των υπευθυνων, αφου δεν υπαρχουν προστατευτικα κιγκλιδώματα σχεδον πουθενά εκατερωθεν για να προστατευονται οι πεζοι απο τους επιδοξους σουμαχερ που κανουν τεστ ντραιβ τα γρηγορα αυτοκινητα τους. Ανύπαρκτα τα μπλοκα και οι καμερες σχεδον παντου στην Αθήνα, ειδικα τις βραδυνες ωρες. Θα πρεπει να μπουν ορια στις ηλικίες, ωστε οι νεοι οδηγοι 18-25 ετων να μην εχουν δικαιωμα να αγορασουν ενα μεγαλου κυβισμου αμαξι με 200 και πλεον αλογα, παρα μονο αν εχουν την αποδεδειγμενη εμπειρια στο τιμονι του οδηγου. Με τα playstation και νιντεντο δεν αποκτα κανεις εμπειρια οδηγου. Συνεπως χρειαζονται αναμορφωση και ανακατασκευη ολοι οι δρομοι καρμανιολες, οπως αυτοι που προανεφερα, σωστη παιδεια στην οδηγηση αλλα και εκλειψη του φαινομενου χρηματισμου για να αποκτησει καποιος διπλωμα οδηγησης. Τελος θα πρεπει να απαλλασσονται του δικαιωματος στην οδηγηση ολοι οι υπερηλικες ανω των π.χ. 75 ετων, διοτι με μειωμενη οραση και αντανακλαστικα ειναι αδυνατο να πιανει κανεις τιμονι.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ