tromaktiko: Σχετικά με τις καταλήψεις στα σχολεία

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Σχετικά με τις καταλήψεις στα σχολεία



Σαν μαθήτρια της Γ'λυκειου και ενώ το σχολείο μου τελεί υπο καταληψη θα ηθελα να αναφέρω μερικά πραγματα σχετικα με το θεμα αυτο...
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ
Αληθεια,ειναι καταληψη να πηγαινω σχολειο με τον φραπε στο χερι και το τσιγαρο στην τσεπι?Ειναι κατάληψη να σκαω μυτη και να λεω ελατε να παιξουμε ποκερακι αγνοώντας τους καθηγητες και φουμαροντας στην μουρη τους??
Εαν αυτο ειναι καταληψη τοτε ας μην συνεχισω,επειδη ομως εγω ξερω την εννοια της καταληψεις θα ηθελα να αναφερω μερικα πραγματα....
Πρωτα απ'ολα εξηγηστε μου γιατι κανει καταληψη το παιδι που φοραει το συνολο των 500 ευρω(ναι υπαρχουν και τετοια παιδια)?Επειδη ηθελε να φοραει των 600 ευρω συνολακι?Πολυ σωστο αιτημα..Ακομη γιατι κανει καταληψη το παλικαρι που ολη την ημερα καιγεται στην καφετερια και παει σχολειο καμια ωρα ετσι για να δηλωσει παρον...???
Αααα εχουμε και τον τυπο της ιδεολογια-μου εχουν μαθει 10 βλακειες επαναστατικες και τις κοπαναω για να το παιξω κοντρα στο συστημα και ο λαος θα εξεγερθει.....
Να χαλαρωσουμε Λιγο ....Εγω καποτε ημουν πρωτη καταληψιας,
πλεον σταματησα γιατι δεν εχει νοημα να ξυπνω στις 4 για να φωναξω για τα αιτηματα μου οταν ο συνομιλητης μου ειναι ΚΟΥΦΟΣ γιατι αυτο ειναι η αγαπημενη (κ.)Διαμαντοπουλου...
Εεεε παιδια ξυπνατε κανεις δεν μας ακουει....Σιγα μην νοιαστει ο Παπανδρεου για την παιδεια αμορφωτους μας θελει να πληρωνουμε και να το βουλωνουμε...Σιγα μην τυπωσει η Διαμαντοπουλου βιβλια...Σε περιπτωση που διαφευγει στους καταληψιες οι γονεις μας πληρωνονται με δανεικα...
Να φωναζεις και να διαμαρτυρεσαι οταν εχεις ελπιδες να αλλαξεις μια κατασταση...Εδω θελει γκρεμισμα απο τα θεμελια...
Η μανα μου (δασκαλα)μπορει να μην πληρωθει τον αλλο μηνα και μου λες εσυ για καταληψη??HEEEELLLOOOO αυτοι χαιρονται που τα σχολεια ειναι κλειστα γιατι δεν εχουν και εξοδα....
Ναι κανε καταληψη αλλα εαν υπαρχει εστω και μικρη ελπιδα μια μικρη ελπιδα να τυπωθουν βιβλια να δουλεψουν οι καθηγητες να...να..να...ΑΡΚΕΤΑ ΤΑ ΝΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!Τιποτα απο ολα αυτα δεν ποκειται να γινει ομως .....Βιβλια???Με το κυαλι και αν....Ουτε εμενα μου αρεσει να τα σκαω στο φροντιστηριο αλλα ετσι ειναι η ζωη εδω ετσι λειτουργει το συστημα...
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΜΑΘΕΤΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠ'ΕΞΩ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ ΜΑΖΟΠΟΙΗΣΗ .... Κλειστε σχολεια πανεπιστημια οσο η Αννουλα στελνει το παιδι σε ιδιωτικο
ΕΝΩ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑΔΙΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ-ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΑΦΘΑΡΜΕΝΑ ΖΩΑ......ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ!
Υ.γ.Δεν κατηγορω απλως κρινω..Στο σχολειο μου μονο μια κοπελα το πιστευει το ολο θεματακι με την καταληψη γιατι δεν εχει χρηματα για φροντιστηριο,ελπιζω εκει εξω να υπαρχουν και αλλοι!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!