tromaktiko: Εκκαθαριστικά Ντροπής και τρόμου για τους ανέργους…

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Εκκαθαριστικά Ντροπής και τρόμου για τους ανέργους…



Είμαι πτυχιούχος Πληροφορικής Πανεπιστημίου Πειραιά με Master και εδώ και 2 χρόνια άνεργη…
Φέτος το υπουργείο οικονομικών μας κορόιδεψε όλους...
τους ανέργους νέους, καθότι με 940€ που είχα το 2009 και 1.890€ το 2010, έρχεται χαράτσι 94€ να πληρώσω γιατί λέει δεν προσκόμισα αποδείξεις στην Εφορία!!! Συνημμένα τα εκκαθαριστικά.

Το έγκλημα μου, είναι ότι ο πατέρας μου, μου έδωσε ένα μικρό διαμέρισμα για να ιδιοκατοικώ εδώ και 4 χρόνια. Όλες τις χρονιές ποτέ δεν πλήρωνα φόρο αφού δεν έχω φορολογητέο εισόδημα… εκτός από φέτος που ο πανούργος κ. Παπακωσταντίνου εισήγαγε τον θεσμό των αποδείξεων, με αποτέλεσμα το σπίτι που μένω να θεωρείται τεκμαρτό εισόδημα και να μου λένε ότι έπρεπε να προσκομίσω αποδείξεις αγορών στην Εφορία 700€. Μα αν το γνώριζα βεβαίως θα έβαζα…, αυτό όμως πουθενά δεν φαίνεται στις οδηγίες της Εφορίας, της οποίας της είχα διαβάσει πολύ καλά. Οι οποίες λένε ότι μέχρι 6000€ εισόδημα δεν χρειάζεται καμία απόδειξη... ουδεμία διευκρίνιση για τεκμαρτό.

ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΠΑΤΗ και ατιμία κ. Βενιζέλο… όχι μόνο δεν παίρνω επίδομα ανεργίας αλλά πληρώνω και από πάνω!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!