tromaktiko: Τρεις μήνες εμπαίζουν με το νυκτερινό ρεύμα!

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Τρεις μήνες εμπαίζουν με το νυκτερινό ρεύμα!



Θα ήθελα να καταγγείλω μία υπόθεση που εδώ και 3 μήνες, σίγουρα, και δεν ξέρω και πόσο πιο πριν, οι κάτοικοι του νησιού της Ρόδου, που... πληρώνουν νυχτερινό ρεύμα, άδικα το πληρώνουν...

Κάνοντας έλεγχο τον ρολογιών ρεύματος της ΔΕΗ Διαπίστωσα ότι η ένδειξη του μετρητή της νύχτας δεν έχει αλλάξει εδώ και 3 μήνες.

Αμέσως πήρα το τμήμα της ΔΕΗ για βλάβες για να το αναφέρω, πιστεύοντας ότι το πρόβλημα είναι δικό μου.

Εκεί μου είπαν ότι όντος υπάρχει πρόβλημα με το νυχτερινό, όχι μόνο το δικό μου άλλα και όλης της Ρόδου, και ότι περιμένουν τεχνικούς για να το φτιάξουν (3 μήνες!!!!!)

Όταν τους είπα ότι μου έχουν χρεώσει το πάγιο του νυχτερινού, φαντάζομαι και σε χιλιάδες καταναλωτές της Ρόδου, και νυχτερινό δεν είχα, τότε άρχισε να μου λέει ότι δεν ξέρη και δεν είναι αρμόδιος αυτός και κ.λ.π.

Το θέμα είναι ότι χιλιάδες καταναλωτές που είχαν νυχτερινό τόσο καιρό, εν' αγνοία τους το πλήρωναν για κανονικό ρεύμα, επίσης πλήρωναν και το πάγιο του κανονικότατα, χωρίς να έχουν καμία ενημέρωση από την ΔΕΗ.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!